AdSomeNoise: Digital agency

Adsomenoise team

AdSomeNoise is een digitaal campagne bureau. Ze zijn gelegen in Leuven en tellen al meer dan 20 werknemers.

Ze proberen het verschil te maken via een geïntegreerde aanpak van strategy, technologie, media en creatie; waarbij ze vooral ook willen samenwerken met andere partijen / stakeholders om uiteindelijk te werken naar de meest  effectieve campagne waar de adverteerder het meest aan heeft. Daarnaast hebben ze een geïntegreerd productiedepartement.

AdSomeNoise wil graag samen met jou een traject opstellen waarbij jouw leerproces en de missie van het bureau centraal staan. Er zijn 2 trajecten die ze kunnen uitwerken (of een combinatie):

  1. meer organiserend, dan werk je als project manager en leer je de in's and out's van de campagnes die ze doen
  2. inhoudelijk, en dan gaat het meer richting strategie, geïntegreerde mediaplanning, analyse, ..

adsomenoise missie

It's a match!

Deze twee Digital Natives met achtergrond Communicatiemanagement en Zakelijke Communicatie versterken het Adsomenoise team voor het komende schooljaar!

Anouk Merx- Adsomenoise

Anouk Merx

“Ik kijk er naar uit om mijn skills toe te passen in de praktijk”



Sophie Van Laeken - Adsomenoise

Sophie Van Laeken

“Het fijne aan werken bij AdSomeNoise is de massa aan creativiteit die er heerst. Strategie, data of productie alles is met elkaar verbonden en dat maakt van deze agency een perfecte leeromgeving”

De digitale uitdaging van AdSomeNoise

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Dit is de core activiteit bij AdSomeNoise. Je zal dus op basis van interesses en verwachtingen van de klanten, een plan op maat uitwerken.

  • Online Adverteren

    Een mediaplan is tegenwoordig niets zonder een deel online.

  • Social Media Marketing

    Professioneel leren werken met Facebook Business Manager, LinkedIn, Google My Business, Youtube …

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Als digitale marketeer in wording, leer je jezelf aan om de online activiteiten meten en te analyseren. Achteraf ga je hiermee aan de sleg en streef je naar continue verbetering.

  • Email marketing

    Het medium dat al vaak als ‘oud’ werd geacht maar het nog steeds zeer goed doet. Hiermee professioneel aan de slag gaan is de uitdaging.

  • Customer experience strategie

    De klant staat centraal bij AdSomeNoise. Hierop de juiste strategie toepassen en aanpassen zodat iedereen tevreden is en het vooropgestelde doel wordt behaald.

Concreet

2 Studenten

Schipvaartstraat 26, 3000 Leuven

Digital Agency

Deel deze pagina