Altdoo | duaal digitaal: Coaching & groei

Altdoo logo

Altdoo is een start-up, opgericht in 2017 door Raphael Nolens. De kloof tussen studeren en werken tussen studenten en werkgevers overbruggen, is de missie.

Wij helpen gemotiveerde studenten hun digitaal talent te ontwikkelen en voor echte bedrijven in de praktijk te brengen.

Klanten van altdoo zijn op zoek naar digitale assistentie voor hun shop, campagnes, content, social media, ...

Essentieel onderdeel van de service is on-the-job coaching en training van de student en medewerkers van de klant.

Je komt terecht in een klein, gedreven team van digitale professionals en studenten. Je helpt mee aan de interne groei van altdoo en duaal digitaal. Je kan inzetten op elke digitale skill door proactief mee te werken aan de verschillende projecten voor klanten.

Ben jij klaar voor de uitdaging? Heb je goesting om te doen en wil je een professional worden in digitale marketing? Dan is altdoo de perfecte werkplek voor jou.


Altdoo team

It's a match!

Deze twee Digital Natives met achtergrond Communicatiemanagement en Kleuteronderwijs versterken het Altdoo team voor het komende schooljaar!

Eline De Haas - altdoo

Eline De Haas

“Me verdiepen in de digitale werled met communicatiemanagement als achtergrond. Ik kijk ernaar uit!”


Joyce de smit - altdoo

Joyce De Smit

“Van kleuterjuf naar marketeer? Je zou ervan verschieten hoeveel gelijkenissen ze hebben!”

De digitale uitdaging van Altdoo

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Mee helpen bedenken met digitale strategieën. Overtuigende teksten schrijven om je doelgroep aan te spreken. Haal alvast je copywriting skills naar boven!

  • Online Adverteren

    Online marketing campagnes en advertenties opzetten. De opgezette campagnes testen, opvolgen en rapporteren.

  • Social media marketing

    Professioneel leren werken met Google My Business, Facebook, Instagram en LinkedIn door relevante content te publiceren op de juiste kanalen om de juiste doelgroep te bereiken.

  • Analyse evaluatie en continue verbetering

    Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.

  • Growth hacking en conversie optimalisatie

    Processen onderzoeken, experimenten opzetten om optimaal groei te behalen staan hier centraal.

  • Search Engine optimalisatie

    Welke zoektermen geven de klanten in? Wie zijn de concurrenten en welke zoekwoorden gebruiken ze? Het achterhalen van de beste SEO-strategieën en het meten en rapporteren van deze resultaten is hier belangrijk.

Concreet

2 Studenten

Antwerpen

Digital coaching & growth

Deel deze pagina