Atlas Copco: Industriële wereldleider

Atlas Copco

Atlas Copco is een wereldleider in het leveren van industriële productiviteitsoplossingen. Hun producten en diensten gaan van lucht- en gascompressoren, vacuümoplossingen, stroomgroepen en nog veel meer.

De ontwikkeling van hun innovatieve producten en diensten zijn gericht op productiviteit, energiezuinigheid, veiligheid en ergonomie.

Gesteund vanuit de “group divisions” gevestigd in Antwerpen, werken ze momenteel hard aan een digitale omwenteling in het bedrijf. Daarom zijn ze op zoek naar enthousiaste, digitale creatievelingen om dit verder uit te bouwen.

Je zal werken aan de ontwikkeling en onderhoud van de nieuwe webshop. Je zorgt ervoor dat hun Belgische aanwezigheid op social media verbetert en de nodige “leads” genereert. Je optimaliseert de digitale communicatie met klanten en personeel, via gerichte nieuwsbrieven.

Bij Atlas Copco krijg je de kans om in een groot industrieel bedrijf je skills verder te ontwikkelen, ondersteund door mensen die van aanpakken weten. Dit alles in een zeer aangename sfeer.


Atlas copco

It's a match!

Deze twee Digital Natives versterken het Allas Copco team voor het komende schooljaar!

Chloë Janssens - Atlas Copco

Chloë Janssens

Master Tolk Engels-Duits aangevuld met een Postgraduaat Digitale Marketing & Communicatie


Joyce de smit - altdoo

Quentin Impens

Postgraduaat Digitale Marketing & Communicatie met vooropleiding Master Mangagement & Informatica

De digitale uitdaging van Atlas Copco

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • E-commerce

    Ze zetten hun eerste stappen in e-commerce. En deze zijn succesvol. De webshop moet up-to-date gehouden worden. Even belangrijk als het up-to-date houden is het ontwikkelen van acties rondom deze webshop, zodat ze de nodige trafiek en business genereren.

  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve communicatiecampagnes om deze via de juiste kanalen in te zetten.

  • Social media marketing

    Up-to-date houden van de sociale-media kanalen door een sociale media strategie uit te bouwen. Professioneel werken met LinkedIn én nog veel meer kanalen.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of bepaalde targets/doelstellingen behaald worden.

  • Search engine optimalisatie

    De digitale aanwezigheid van Atlas Copco in zoekmachines verbeteren en in kaart brengen door SEO-analyse, key-word research, concurrentie analyse etc. … en aan de hand daarvan oplossingen voorstellen.

  • Web development

    Met een management systeem, Adobe Experience Manager, leer je onze website verder uit te bouwen en te onderhouden.

  • Online Adverteren

    Op welke zoekwoorden adverteert de concurrentie? Welke zoektermen geven de klanten in? Met een grondige key-word analyse geoptimaliseerd naar effectieve Google Adwords campagnes kan je gericht adverteren om de ideale klant te bereiken.

Concreet

2 Studenten

Brusselsesteenweg 346
3090 Overijse

Industrie

Deel deze pagina