BossData: Digital Agency

BossData cultuur

BossData is een expert op het gebied van digitale business analyse en adverteren. Ze streven naar het creëren en implementeren van digitale marketingstrategieën die de groei van bedrijven bevorderen.  Zo werken ze heel data en economisch gericht om op hoog niveau het verschil te kunnen maken.

Als student duaal digitaal bij BossData moet je bereid zijn om te leren, initiatief te nemen en door te zetten. Tijdens het traject werk je samen met je 'Buddy'(jouw mentor binnen het agency) en de andere BossData-medewerkers. Je krijgt een voorproefje van het 'echte werk'. Je helpt met het beheren van campagnes op Google, Facebook, Instagram enz. Je kan ook verwachten dat je zal meehelpen bij het bouwen van dashboards en de rapportage voor klanten. Ze zullen je op dezelfde manier trainen als reguliere werknemers zodat je een deel van het team wordt.

BossData waardeert creativiteit, het nemen van risico's en innovatie enorm. Als je een leuk idee hebt, staan ​​ze open om ernaar te luisteren en geven ze je de kans om het uit te werken. Ze zijn erg transparant en dit vertaalt zich onder andere in het feit dat iedereen toegang heeft tot alle financiën, lonen, enz. Ze nemen belangrijke beslissingen, zoals wie ze bij BossData aannemen, samen omdat ze ieders betrokkenheid en participatie willen.

Ben je leergierig en wil je jezelf blijven verbeteren? Dan ben je hier aan het juiste adres. Je krijgt maximale verantwoordelijkheden, gecombineerd met maximale vrijheid en vertrouwen. Je spreekt meteen met klanten, je kan met hen onderhandelen en krijgt volledige toegang tot hun bedrijf

Voor BossData is de cultuur binnen het bedrijf heel belangrijk. Ga dus zeker ook eens een kijkje nemen naar hun culture book.


BossData kantoor

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het BossData team voor het komende schooljaar!

Lucas Honshoven - BossData

Lucas Honshoven

“Ik loop graag mee in een Digital Agency omdat ik me hier verder in wil specialiseren”


De digitale uitdaging van BossData

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Het spreekt voor zich dat dit de meest belangrijke competentie is binnen het traject bij BossData. Campagnes analyseren, evalueren en samen met de klant naar nieuwe manieren zoeken om de opbrengst te verhogen. Je zal concurreren met grote e-commerce platformen als Bol.com en Coolblue.

  • Online Adverteren

    Online adverteren is onmisbaar om jouw marketingdoelstellingen te halen. Optimale conversies en het behalen van de doelstellingen staan centraal. Continue verbetering van de advertenties zal hier belangrijk zijn.

  • Marketing planning en creatie

    De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep. Schrijven van overtuigende teksten en deze content aanpassen naargelang de verschillende publicatiekanalen is belangrijk om optimaal bereik te halen.

  • Search Engine optimalisatie

    De digitale pijnpunten van een bedrijf in kaart brengen door SEO-analyse, keyword research, concurrentie analyse etc. … en aan de hand daarvan oplossingen voorstellen.

  • Social Media Marketing

    Professioneel leren werken met Facebook Business Manager, LinkedIn, Google My Business, Youtube …

  • Marketing automatisatie

    Bij BossData zal je in contact komen met grote klanten. Elk bedrijf maakt gebruik van zijn eigen CRM systemen etc. Hiermee kennismaken en leren werken zal een leerrijke uitdaging zijn.

Concreet

3 Studenten

Broederminstraat 9
2018 Antwerpen

Digital Agency

Deel deze pagina