Carrefour Belgium: Winkelketen

Colruyt group

Carrefour België stelt meer dan 10.000 mannen en vrouwen tewerk. Met een 40'tal Hypermarkten Carrefour, meer dan 440 Carrefour Markets, 300 Carrefour Express-buurtwinkels en 200 Carrefour Drive-afhaalpunten is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant op elk moment in zijn leven en in elke consumptiefase helpt.

Dankzij zijn lokale verankering, in bijna elke gemeente, en zijn unieke aanbod van 11.000 lokale producten en ruim 4.000 bio- & welzijnsproducten is Carrefour België de partner bij uitstek in het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 700.000 klanten, dus zo’n 80 % van de Belgische gezinnen per jaar, hun boodschappen bij Carrefour.

Carrefour België maakt deel uit van de Groupe Carrefour, de grootste voedingsretailer ter wereld met meer dan 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.300 winkels actief in ruim 30 landen en zette met haar formats een omzet onder enseigne neer van 88,24 miljard euro in 2017.

Ben jij geïnteresseerd en wil je meedraaien in een marketing team van een groot bedrijf als Carrefour Belgium? Je krijgt de kans om van dichtbij het reilen en zeilen te ervaren en een belangrijke rol te spelen.

PS: Tweetaligheid is vereist! (FR + NL, of FR + EN, of NL + EN)


Folder wibra duaal digitaal

It's a match!

Deze twee Digital Natives versterken het Carrefour team voor het komende schooljaar!

Maaike Vandekerckhove - Carrefour

Maaike Vandekerckhove

“Na de Master Tolken wil ik mijn scherpe taalvaardigheid aanvullen met bedrijfscompetenties om beter voorbereid de overstap te kunnen maken naar de arbeidsmarkt.”


Raluca Peca -Carrefour

Raluca Peca

“Meedraaien bij een van de grootste spelers op de retailmarkt die zich 360° bezighoudt met Digital Production? Sign me up!”

De digitale uitdaging van Carrefour Belgium

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Online Adverteren

    Binnen de verschillende departementen zal je ook in contact komen met verschillende strategieën van online adverteren. Adverteren op relevante plaatsen via de juiste media kanalen zal hier dus essentiële rol spelen.

  • Social media marketing

    Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.

  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale-media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. Haal alvast je copywriting skills en creativiteit naar boven!

  • Omni-channel retail

    De retailsector staat voor grote uitdagingen. Het onderzoeken van de online en offline drijfveren van de klant om deze in te zetten als verschillende touchpoints is cruciaal om als retailer relevant te blijven.

  • Ecommerce

    Bij een webshop komt meer kijken dan je initieel verwacht. Bij Carrefour Belgium krijg je een unieke blik achter de schermen.

  • Search Engine Optimalisatie

    Gevonden worden waar de doelgroep zoekt. Een uitdaging voor veel retailers.

  • E-mailmarketing

    E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.

  • Growth hacking & conversie optimalisatie

    In co-creatie gaan met collega’s uit andere afdelingen of vestigingen. Prototyping van nieuwe concepten en ideeën die kunnen zorgen voor een lange termijn groei.

Concreet

4 Studenten

Avenue des Olympiades 20
1140 Bruxelles

Retail – FMCG

Image

Deel deze pagina