Colruyt Group: Winkelketen

Colruyt group

Colruyt Group telt meer dan 28.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Naast de verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, hebben ze ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … . Dat maakt de groep één van de grootste privéwerkgevers van het land. Colruyt Group is een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren ze in hun medewerkers.

Bij Colruyt Group zal je met verschillende marketing departementen (Collect&Go, CCX, Collishop, ...)  kennismaken om zo jouw digitale kennis toe te passen en te ontwikkelen. Er zullen diverse mentors zijn met ieder hun eigen expertise om je wegwijs te maken en te ondersteunen in jouw leertraject als digitale marketeer.

Ze zijn op zoek naar studenten die de waarden van Colruyt Group een warm hart toedragen. Tijdens dit traject krijg je de unieke kans om mee te werken bij marketing afdelingen van verschillende departementen.


Folder wibra duaal digitaal

It's a match!

Deze twee Digital Natives versterken het Colruyt team voor het komende schooljaar!

Jolien Van Thielt - Colruyt

Jolien Van Thielt

“Ik ben een zeer leergierige, gemotiveerde en spontane dame die meer ervaring wil opdoen binnen een communicatie-en marketingsetting”


Nicolas Du Caju - Colruyt

Nicolas Du Caju

“Een postgraduaat Digital Marketing & Communication en een stageplek bij een grote voorstander van digitale marketing? Looks like a match made in heaven!”

De digitale uitdaging van Colruyt Group

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Online Adverteren

    Binnen de verschillende departementen zal je ook in contact komen met verschillende strategieën van online adverteren. Adverteren op relevante plaatsen via de juiste media kanalen zal hier dus essentiële rol spelen. – Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • Social media marketing

    Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.

  • Omni-channel retail

    De retailsector staat voor grote uitdagingen. Het onderzoeken van de online en offline drijfveren van de klant om deze in te zetten als verschillende touchpoints is cruciaal om als retailer relevant te blijven.

  • Ecommerce

    Bij een webshop komt meer kijken dan je initieel verwacht. Bij Colruyt Group krijg je een unieke blik achter de schermen. Zo zal je ondersteuning bieden bij het meer e-commerce gericht maken van een website .

  • Search Engine Optimalisatie

    Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • E-mailmarketing

    E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.

Concreet

2 Studenten

Edingensesteenweg 196
1500 Halle

Retail

Image

Deel deze pagina