GB Foods: Internationaal voedingsbedrijf

Continental foods brands

Wie is GB Foods?


Continental Foods gaat vanaf nu verder onder de naam GB Foods. Met vestigingen over heel Europa & Afrika behoort GB Foods tot één van de belangrijke voedingsbedrijven in de wereld. De Belgische zetel bevindt zich in Puurs.

Met merken zoals Devos & Lemmens, Royco, Imperial, Aïki, … bulken ze van lokale geschiedenis en plaatselijk erfgoed.

Dankzij al die verschillende, lokale merken onder één dak, zal je een variëteit aan uitdagingen voorgeschoteld krijgen. Ieder merk heeft zijn eigen strategie, die een specifieke digitale aanpak vraagt. En die digitale aanpak moet dan weer perfect passen in het totale marketingplan.

Je komt terecht in een jong en dynamische allround marketing team waar je digitale skills het volledige marketingplan van de verschillende merken zullen versterken, zowel B2B als B2C. Tijdens je periode hier zal je meebouwen aan de digitale strategie van verschillende merken.



Wat kan jij er leren?


  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste media kanalen in te zetten. Daarnaast heb je een coördinerende functie. Jij bent het contactpunt tussen alle verschillende marketing afdelingen.

  • Online Adverteren

    Jij mag voorstellen doen om het online adverteren te verbeteren. Je werkt deze voorstellen eerst fictief uit en krijgt hier achteraf feedback op.

  • Search engine optimalisatie

    Op basis van content en doelgroepanalyse SEO optimaliseren voor verschillende websites door middel van aanpassing content op websites.

  • Social media marketing

    Opstellen van een social content kalender voor Lacroix, Imperial & Devos Lemmens. Briefen, opvolgen en evalueren van social influencer campagnes

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal . Jij kan deze resultaten duidelijk weergeven en presenteren aan het marketing team. Je doet voorstellen ter verbetering.

  • E-mail marketing

    E-mail blijft een belangrijk middel binnen de digitale marketing. Personalisatie en opvolging van mails komt bij GB Foods dus zeker aan bod.

  • E-commerce

    Jij gaat je verdiepen in een concurrentie analyse. Het bekijken van de webshop en aanhalen van verbeteringen zijn zaken die je voldoening geven.

Wie zoekt GB Foods?


Deze competentieschaal geeft aan in wat voor werkomgeving je gaat werken. Ook geeft het jou een zicht op wat voor persoon Continental Foods zoekt:

Klein bedrijf                           Groot bedrijf



Lone Ranger                          Team player



Opbouwen van scratch         Solide basis



Coördinerend                           Hands-on



Deze competentieschaal geeft aan in wat voor werkomgeving je gaat werken. Ook geeft het jou een zicht op wat voor persoon Continental Foods zoekt:

Klein bedrijf                                                                   Groot bedrijf



Lone Ranger                                                                  Team player



Opbouwen van scratch                                               Solide basis



Coördinerend                                                                 Hands-on



Vragen?

Stel ze aan Ignace of Dorien, Marketing Managers bij GB Foods. Of stel je vragen aan alumna Femke.


Ignace Van Goethem


Dorien Loridan - Continental Foods

Dorien Loridan


Femke Boesmans - Continental Foods

Femke Boesmans


Leone neemt haar digitale competenties onder handen en gaat aan de slag bij GB Foods.

Leone Van Looveren - Continental Foods

Leone Van Looveren


Concreet


2 Studenten

Rijksweg 16
2870 Puurs

FMCG

Deel deze pagina