De Munt: operahuis

De Munt - duaal digitaal

Wat is de Munt?


De Munt is het federale operahuis in het hart van Europa. De impressionante schouwburg is een van de belangrijkste cultuurtempels van ons land. Elk jaar creëren ze verschillende internationaal vermaarde operaproducties.

Misschien zag je de voorbije seizoenen bijvoorbeeld Macbeth Underworld, Het Sprookje van Tsaar Saltan of La Gioconda? In de Munt kan je trouwens niet alleen terecht voor opera. Ook concerten, recitals, kamermuziek en dansvoorstellingen staan er op het programma.

Klinkt werken bij de Munt als muziek in je oren? Ontdek dan hieronder welke digitale vaardigheden je bij hen onder de knie kan krijgen.

De Munt Opera - duaal digitaal

Wat kan je er leren?


  • Online Adverteren

    Je werkt zelfstandig een plan van aanpak uit voor de online advertentiestrategie. Je bent niet bang om initiatief te nemen en helpt de Munt hierbij uit de kinderschoenen.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Je onderzoekt hoe Datastudio werkt en brengt belangrijke gegevens in kaart in een dashboard.

  • Marketing Planning en Creatie

    Je neemt deel aan teamvergaderingen en brainstorms van de afdeling Communicatie en Marketing. Daarnaast volg je mee de uitvoering op, en dat in samenwerking met je verschillende collega’s (grafische vormgever , copywriters, social media officer, …)

  • Search Engine Optimalisatie

    Je werkt samen met het extern bureau (INTK) en analyseert samen met hen, maar vooral zelfstandig de cijfers. Op basis daarvan doe je aanbevelingen.

  • Search Engine Advertising

    Je werkt samen met het extern bureau (INTK) en analyseert samen met hen, maar vooral zelfstandig de cijfers. Op basis daarvan doe je aanbevelingen.

  • E-mail Marketing

    Je leert werken met de e-mailmarketingtool Mailchimp. Eenmaal je het programma onder de knie hebt, bedenk je aanbevelingen ter optimalisatie van de mailcampagnes, maar ook aanbevelingen om de database te vergroten.

  • Customer Experience Strategie

    Je bent kritisch ingesteld en bekijkt van dichtbij de aankoopfunnel en test deze ook. Daarnaast reflecteer je mee over de website experience en breng je voorstellen aan voor de nieuwe website.

Wie zoekt de Munt?


Image

Vragen?

Stel ze aan Lore, communicatie- & marketingverantwoordelijk bij de Munt. (Bereikbaar vanaf 1 spetember 2020)

Lore Van de Meutter - De Munt/La Monnaie

Lore Van de Meutter


Concreet


1 of 2 studenten

Leopoldstraat 23,
1000 Brussel

Cultuur

Deel deze pagina