deSingel: Kunstencentrum

deSingel logo

Kunstsite deSingel is een indrukwekkende architecturale realisatie met een bebouwde oppervlakte van 48.000 m2 aan de rand van Antwerpen, met liefde en respect voor de kunsten ontworpen door Léon Stynen (1899-1990) en Stéphane Beel (°1955). Dankzij hun geniale architectuur kunnen grootschaligheid en experiment elkaar hier vinden in muziek, theater, dans en architectuur, in voorstellingen, concerten en tentoonstellingen, in kunstonderwijs en -onderzoek.

deSingel is een echte digitale innovator binnen de sector. Zo kreeg men als een van de allereerste VZWs in België toegang tot het Google ad Grants programma.

Samen met het communicatie team zal je advertentiecampagnes opzetten, sociale media management en meedenken hoe we de automatische marketingprocessen kunnen optimaliseren. Hiervoor gebruiken we de Salesforce marketing cloud.

Heb je interesse in theater, dans, muziek en architectuur? Dan is deSingel de perfecte werkplek om jouw digitale skills te ontwikkelen. Af en toe een voorstelling bijwonen kan natuurlijk ook.

Internationale kunstcampus deSingel

It's a match!

Deze twee Digital Natives versterken het deSingel team voor het komende schooljaar!

Emma Duron- deSingel

Emma Duron

“Ik hou van een werkplek waar ik veel kan bijleren en variatie vind in taken en opdrachten”


Marion Coessens - deSingel

Marion Coessens

“Ik werk graag in een cultureel bedrijf waar ik mijn talenkennis (Engels en Spaans) kan toepassen “

De digitale uitdaging van deSingel

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Een marketing planning opstellen en de juiste doelgroep identificeren. Naargelang de doelgroep, de content creatie aanpassen en verdelen staan hier centraal.

  • Online Adverteren

    Online marketing campagnes en advertenties opzetten. De opgezette campagnes testen, opvolgen en rapporteren.

  • Social media marketing

    Sociale media strategieën bedenken en uitvoeren. Professioneel leren werken met LinkedIn, Facebook, Google, Instagram om de juiste doelgroep te bereiken.

  • Analyse evaluatie en continue verbetering

    Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.

  • Search Engine optimalisatie

    Welke zoektermen geven de klanten in? Wie zijn de concurrenten en welke zoekwoorden gebruiken ze? Het achterhalen van de beste SEO-strategieën en het meten en rapporteren van deze resultaten is hier belangrijk.

  • Email marketing

    Email-campagnes opzetten om klanten te informeren over voorstellingen, concerten en architectuurtentoonstellingen. Campagnes beheren, testen en optimaliseren.

  • Marketing automatisatie

    deSingel werkt met marketing automatisatie processen bij het verwerken van tickets, abonnementen etc… . Mee helpen denken met het verbeteren van de automatische processen. Leren werken met CRM en automatisatie in Salesforce marketing cloud.

Concreet

2 Studenten

Desguinlei 25,
2018 Antwerpen

VZW

Deel deze pagina