Doktr: healthcare start-up

Doktr
Voeg afbeelding met dit formaat toe

Wie is Doktr?


75% van de huisartsen heeft een volledige of gedeeltelijke patiëntenstop. Ook voor psychische hulp loopt de wachttijd op met gemiddeld 6 maanden. Dit tekort zet de toegankelijkheid van zorg voor patiënten in België zwaar onder druk.

In comes Doktr, een innovatieve start-up die videoconsulten tussen gebruikers en zorgverleners makkelijk en veilig maakt. Via de Doktr-app spreek je niet alleen met een erkende huisarts; zeer binnenkort breiden we ook uit naar andere zorgaanbieders! Zo wordt medisch advies voor iedereen toegankelijk, waar je ook bent.

Bij Doktr staat de gebruiker centraal en dit elke dag opnieuw. Gebruiksvriendelijkheid, veiligheid, privacy en toegankelijkheid - dat zijn onze kernwaarden. Het videoconsultatieplatform werd in 2021 door Proximus gelanceerd. Sinds 2022 is Doktr een volwaardige vennootschap met Proximus, CM en Solidaris als aandeelhouders en sterke schouders.

Als deel van het Marketing-team zal je een cruciale rol spelen in onze groei naar zowel gebruikers, bedrijven als zorgverleners. Je komt terecht in een jong maar ervaren team van drie personen én krijgt ondersteuning van de teams van Proximus. Heel wat leeropportuniteiten dus!
Daarnaast maak je deel uit van het diverse en ambitieuze Doktr-team, waar iedereen mee de toekomst van gezondheidszorg vormgeeft – ook jij!



Image

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Content creëren om onze verscheidene doelgroepen te bereiken is een van je hoofdtaken. Samen met onze digital marketing expert, zet je een content planning op voor de komende maanden. Nadien behoren de creatie van informatieve adviespagina’s en nieuwsbrieven, creatieve social media posts en interessante blogs tot jouw verantwoordelijkheid.

  • Online Adverteren

    Zet je eerste stappen in online advertenties op Facebook en app campaigns. Denk mee na met de digital marketing expert over de prestatie van elke campagne en hoe deze te verbeteren.

  • SEO

    Je past nauwgezet SEO-principes toe op de creatie van content, waaronder onze adviespagina’s. Je identificeert en verwerkt hiervoor relevante keywords die ervoor zorgen dat de nieuwe pagina’s bovenaan de zoekresultaten komen te staan.

  • Customer Experience Strategie

    De gebruiker staat bij ons altijd centraal. Je identificeert verbeterpunten in onze journeys (zowel binnen de app als erbuiten). Daarnaast volg je de reviews op in de app stores en werk je aan strategieën om meer reviews en feedback te verkrijgen.

  • Omnichannel Retail

    Je werkt mee aan het communicatiemateriaal voor de zorgverleners die in hun eigen praktijk met Doktr aan de slag gaan. Je leert de ontwerptool Canva gebruiken om de vormgeving daarvan zelf aan te pakken.

  • SEA

    Denk mee na met de digital marketing expert over de prestatie van de Google Search campagne en hoe deze constant te optimaliseren.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Doorheen al je verantwoordelijkheden laat je je leiden door data. Daarnaast maak je een datagedreven analyse van onze huidige socialemediastrategie.

  • Email Marketing

    Je staat van A-Z in voor onze nieuwsbrief, gaande van mee de selectie van onderwerpen bepalen tot het schrijven en het vormgeven ervan in een e-mail marketingtool. Met A/B-testing bepaal je de beste titels en teksten voordat je onze duizenden abonnees informeert.

  • Marketing Automatisatie

    Je leert werken met onze pas geïmplementeerde e- mailtool. Je definieert en configureert eventueel mee nieuwe marketingflows.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    Als start-up zijn we steeds op zoek naar efficiënte manieren om te groeien. Creatieve ideeën? Een nieuw partnershap met een website in het ecosysteem? Je definieert opportuniteiten en stelt waar nodig een eerste business case op.

Wie zoekt Doktr?


  • Het belangrijkste: Je bent gemotiveerd, leergierig en hebt een proactieve instelling
  • Content creatie is een groot deel van je job.  Je hebt een vlotte pen en kan je schrijfstijl aanpassen aan de doelgroep
  • Je hebt een eerste kennis van digitale marketingprincipes (SEO, SEA, A/B-testing…), copywriting en sociale mediaplatformen
  • Je hebt een creatieve mindset en kan ideeën omzetten. Je zal vaak mat Canva werken.
  • Je werkt datagedreven en laat je niet afschrikken door analyse
  • Je kan overtuigend je ideeën en analyses presenteren
  • Je hebt interesse in digitalisatie en de uitdagingen binnen healthcare
  • Je moedertaal is Nederlands en/of Frans en je beheerst het Engels.

Ter info: Tot mid oktober zitten we in de Proximus Toren. Daarna verhuizen we naar Vooruitgangstraat 55, 1210 Sint-Joost-ten-Node. Ook gelegen aan station Brussel-Noord!

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Vragen?

Stel ze aan Mathias, Marketing Director bij Doktr.


Mathias Closset - Doktr

Mathias Closset


Of contacteer alumnus Fien, die haar stage bij Doktr heeft gedaan.

Fien Van Eeckhout - Doktr

Fien Van Eeckhout

Concreet

1 student

Aantal plaatsen vrij: volzet

Proximus Torens, Koning Albert II Laan 27, 1030 Schaarbeek

Health

Deel deze pagina