Korian: een betrouwbare partner in de ouderenzorg

Voeg afbeelding met dit formaat toe

Wie is Korian?


Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 120 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 700 medewerkers en 220 zelfstandige verpleegkundigen in de thuiszorg.

Naast persoonsgerichte zorg biedt Korian ook een volledige omkadering en ontzorging aan ouderen, kwetsbaren en hun familie: van een eenvoudige administratieve vraag tot palliatieve zorg. De dienstverlening kan plaatsvinden zowel thuis als in de huizen. We willen onze cliënt op elk moment in zijn leven een antwoord bieden op zijn zorgvraag.

Korian legt een sterke focus op maatschappelijke verantwoordelijkheid én heeft een waardengedreven missie en visie. Vanuit onze basisfilosofie ‘Positive Care’ vertrekken we vanuit de persoonlijke wensen en mogelijkheden van onze cliënten. Onze missie ‘In Caring
Hands (‘Met hart en ziel’), staat voor professionele zorg en kwaliteit van leven, persoonsgericht en op maat, met respect voor ieders waardigheid.

Werken bij Korian betekent zinvol bijdragen aan de levenskwaliteit en het welzijn van ouderen en
kwetsbare mensen. In "caring hands" is het hart van onze organisatie, de missie van ons allen, en
die geldt ook voor onze medewerkers. Bij Korian dragen we graag ‘zorg voor hen die zorg
dragen’. Ook jouw welzijn staat voorop. Gelukkige medewerkers zorgen immers voor gelukkige
bewoners en cliënten. En dat is tenslotte waar het om draait!

Wil je elke dag mee het verschil maken voor onze bewoners, patiënten en collega’s? Wil je graag deel uitmaken van een enthousiast team? Dan ben je WELKOM in het Korian Digitaal Team!

 

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Samen met de collega’s plan je de content verspreiding voor sociale media van de komende weken en maanden. Je werkt de content uit voor onze verschillende services en kanalen: interne app, FB, Instagram, LinkedIn, personeelsmagazine, Je brieft, stuurt bij, kijkt na, analyseert de resultaten en KPI’s. Je plant en werkt creaties uit voor Korian Home Care, Cura Services, Orthoshop

  • Online Adverteren

    Samen met de collega’s en ons partner bureau Nelson , plan je de Digitale campagnes in. Je schrijft doelstellingen uit, bestudeert de doelgroep, maakt copy en visuals en werkt een mediaplan uit voor onze WZC. Je analyseert de resultaten van vorige campagnes, stuurt bij en rapporteert.

  • SEO

    Seo is belangrijk. Opzoeken van sleutelwoorden.en het bestuderen van zoektrends zal deel uitmaken van je takenpakket. Het nakijken en verbeteren van onze SEO en onze positionering van onze websites Korian en Korian Home Care zal wellicht vragen om aanpassingen. Lokale seo optimaliseren in GMB en Facebook

  • Customer Experience Strategie

    Samen verder de strategie uitwerken voor de verbetering van de bezetting in de huizen met MKT-campagnes/acties. Opzetten van studies en onderzoeken naar de noden van de klant/bewoner. Daarna bewoner trajecten uittekenen en deze vorm geven. Indien nodig de structuur van de nieuwe website Korian in die trend verder ontwikkelen.

  • Marketing automatisation

    Workflows en scenario’s opzetten voor verschillende afdelingen in ons marketing platform

  • SEA

    Adverteren op facebook, instagram en Google is zeer belangrijk voor ons. Je volgt mee het actieplan op, stuurt bij en test. In samenwerking met Nelson en Pro Active voor Korian en met Click Plus voor Cura Services

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Meten is weten. Opvolgen in Google analytics van lopende campagnes; conclusies maken, testen, projecten of campagnes en verbeteringen voor stellen. Optimaliseren van rapportages in Coosto (social mediamanagement tool) en Google Analytics. Rapportages voorbereiden voor MT-meeting en Europese calls met Korian Groupe.

  • Email Marketing

    Opmaak en ontwikkelen van e-mails in ons marketing platform voor interne en externe communicatie (zowel voor Korian, Korian Home Care als Cura Services).

  • E-commerce

    Bijdragen in de optimalisatie van onze interne webshop: Orthoshop. Goederen worden op onze website en in onze retail shops verkocht, maar heb jij nog ideeën hoe we ze beter kunnen verkopen?

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    Strategie, funnels en retargeting uitwerken voor de verbetering van de bezetting in de huizen met MKT-campagnes/acties.

Wie zoekt Korian?


  • Je bent een echt ondernemer en je neemt graag initiatief.
  • Je denkt resultaat- en oplossingsgericht en zal er alles aan doen om taken tot een goed einde te
    brengen.
  • Je bent een echte doener!
  • Je houdt van afwisseling want bij Korian ziet elke dag er anders uit.
  • Je bent een echte teamplayer maar je kan ook goed zelfstandig werken. Je mag 2 à 3 dagen/week van thuis uit werken.
  • Je bent bij voorkeur Nederlandstalig met een goede kennis van het Frans, maar omgekeerd mag ook.
  • And last but not least, je moet vooral graag lachen!

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Vragen?

Stel ze aan Luc Van Mellaert


Luc Van Mellaert


Concreet

2 studenten

Statenrozen 1B, 2550 Kontich

Dienstverlening

Deel deze pagina