Kreatix: Digital Agency

Kreatix logo

Kreatix is een marketingbureau dat KMO’s en zelfstandigen helpt met hun digitale noden. Ze zijn een jong, dynamisch team met een passie voor de digitale wereld en haar constante vooruitgang. Zo ontstond Kreatix: een vrucht van honger naar ondernemen, verenigd met alles wat digitaal is. 

Bij Kreatix doen ze veel, maar niet alles. Ze kiezen bewust om te focussen op sterke websites en doelgerichte Online Marketing. Dankzij deze afbakening blijven ze up-to-date in de digitale wereld.

Ondernemen staat tijdens dit duale traject centraal. Je zal:

  • Bijzitten in meetings
  • Het ondernemerproces doorlopen
  • Streven naar sales
  • Struggles & winsten ervaren

Conclusie: "Ervaring maakt niet zoveel uit, wél de drang om bij te leren en ambitieus te zijn.". Vertelde founder van Kreatix, Oliver, ons klaar en duidelijk.


Olivier en William Kreatix

It's a match!

Deze twee Digital Natives versterken het Kreatix team voor het komende schooljaar!

Fien Willems- Kreatix

Fien Willems

“Ik ben erg blij dat ik mag meedraaien met het Kreatix team. Dit jonge team van millennials weet een goede mix te vinden tussen speelsheid en professionaliteit.”


Jeroen Van de Vondel - Kreatix

Jeroen Van de Vondel

“Mijn interesse ligt vooral bij Digital Agencies en ik sta open voor nieuwe ervaringen”

De digitale uitdaging van Kreatix

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Web Development

    Bij Kreatix hechten ze veel belang aan het koppelen van digitale marketing en development skills. Dit is dan ook een belangrijk onderdeel van het traject.

  • Search Engine optimization

    De juiste technische opbouw zoeken, zoekwoord-analyse, link-building etc. … staan hier centraal om hoog in de zoekmachines te scoren.

  • Marketing planning en creatie

    Een succesvolle contentstrategie bedenken en uitvoeren. De resultaten opvolgen, meten en optimaliseren. Bij content creatie staat storytelling centraal. Een verhaal rond je product of merk maken

  • Online adverteren

    Advertentiecampagnes opzetten en beheren. Resultaten meten en optimaliseren. Affiliate marketing, remarketing en online marketingplaatsen zijn hier ook belangrijk.

  • Email marketing

    E-mail blijft nog steeds een belangrijke vorm van één-op-één communicatie. Het integreren van een inschrijvingsmodule om e-mail campagnes op te zetten en beheren is hier belangrijk.

  • Analyse, evaluatie en continue verbetering

    Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.

Concreet

2 Studenten

Duwijckstraat 17
2500 Lier

Digital Marketing Agency

Deel deze pagina