Marketing Heroes: Digital Agency

Marketing Heroes

Marketing Heroes werkt samen met klanten naar de beste strategie. Ze helpen bedrijven groeien naar resultaatgerichte en kostenbesparende manieren.

Marketing Heroes slaagt er steeds in om up-to-date te blijven met de laatste marketing nieuwtjes doormiddel van hun breed netwerk van gepassioneerde experts uit verschillende marketing-gerelateerde beroepen.

De unieke manier van werken garandeert dat ze steeds een frisse en relevante kijk hebben op bedrijven hun specifieke uitdaging.

Marketing Heroes is op zoek naar een student met een groot hart voor digitale marketing, die mee is met de laatste trends in de sector en zich niet laat afschrikken door het snel veranderende digitale landschap.

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het Marketing Heroes team voor het komende schooljaar!

Eric Verboven - Marketing Heroes

Eric Verboven

“Ik werk graag in een omgeving met gemotiveerde mensen & wil niet een grijze muis zijn tussen de massa”


De digitale uitdaging van Marketing Heroes 

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep. Schrijven van overtuigende teksten en deze content aanpassen naargelang de verschillende publicatiekanalen is belangrijk om optimaal bereik te halen.

  • Online Adverteren

    Online adverteren is onmisbaar om jouw marketingdoelstellingen te halen. Optimale conversies en het behalen van de doelstellingen staan centraal. Continue verbetering van de advertenties zal hier belangrijk zijn.

  • Social media marketing

    Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.

  • E-mailmarketing

    E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.

  • Search Engine optimalisatie

    Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.

  • Marketing optimalisatie

    Op een slimme manier omgaan met automatisatie is een uitdaging. Als je te snel begint te automatiseren, verlies je de touch met de klant.

Concreet

1 student

Oudaan 22-24
2000 Antwerpen

Digital-Agency

Deel deze pagina