Splendor – Properties: expert in verkopen en begeleiden van nieuwbouwprojecten

Voeg afbeelding met dit formaat toe

Wie is Splendor?


Splendor is de totaaloplossing voor ontwikkelaars, bouwheren of particuliere verkopers van nieuwbouw. Het commercialiseren van nieuwbouw is een aparte discipline die niet vergelijkbaar is met het verkopen van klassiek vastgoed, zeker bij de verkoop op plan. We beschikken inhouse over alle disciplines van het nieuwbouwproces (van ontwikkeling, tot marketing en verkoop).

Samen met de marketing manager zal jij een belangrijke rol spelen in het marketingproces voor zowel onze klanten als voor het merk Splendor. We houden van automatisering en efficiënt werken maar testen even graag nieuwigheden uit. Elk nieuwbouwproject dat gelanceerd wordt krijgt een eigen visuele identiteit. Deze werkplek daagt jou zowel uit op analytisch als op creatief vlak. Als je snel wilt groeien, veel wil leren en vooral de ruimte wil krijgen om er zelf los op te experimenteren? Dan kan Splendor wel eens de juiste match zijn. Heb je daarnaast ook nog eens affiniteit met vastgoed? Perfect! Want ook hier zal je onvermijdelijk veel over bijleren.

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Tijdens jouw stage zullen we het jaarplan voor 2022 opmaken. Dit i.f.v. de verschillende kanalen (IG, FB, LI, GMB, TikTok, Pinterest, blog, advertising, e-mailmarketing …). Je gaat op zoek naar vastgoed gerelateerde inhaakdagen, je bestudeert de nieuwbouwmarkt en haar spelers en creëert op basis hiervan content die ons doelpubliek aanspreekt. Je bent creatief met copy en beeld. Ooit al eens met een drone willen vliegen? Dat kan! Daarnaast puren we ook de ideale contentstrategie voor onze klanten uit. We ontvangen een analyse van het nieuwbouwproject en bekijken hoe we die het best in de markt lanceren.

  • Online Adverteren

    Adverteren op IG en FB zijn mainstream en behoren uiteraard tot het takenpakket. Daarnaast zetten we ook actief in op LinkedIn ads en staan we open om te experimenteren via andere kanalen. Pinterest Advertising testen? Doen we!

  • SEO

    Na een grondige zoekwoordenanalyse ga je aan de slag in WordPress, Google Mijn Bedrijf en Google Search Console om de vindbaarheid van onze website en de landingspagina’s voor onze klanten te optimaliseren. We hebben nog niet veel content voor handen dus ook topics selecteren en SEO proof copywriting behoren tot de challenges.

  • Customer Experience Strategie

    We hebben een eigen klantenportaal waar we elke klant zo goed mogelijk op willen informeren. Het creëren van content, updaten en zelfs inrichten van het portaal behoren tot de uitdagingen.

  • SEA

    Via Google Search, Display alsook YT advertising zetten we niet alleen Splendor maar ook onze prachtige nieuwbouwprojecten te koop in de kijker. Genereer jij binnenkort de leads van onze laatste nieuwe projecten? Psst, wanneer een project is uitverkocht klinken we hier graag op!

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Alles wordt gemonitord binnen het CRM (alle tools zijn hier ook mee gekoppeld) en een continue monitoring en bijsturing is steeds aanwezig. Opzet Google Analytics met bijhorende dashboards is ook een mogelijkheid.

  • Email Marketing

    We starten met het bouwen van converterende e-mails. Bij Splendor kun je zowel proeven van het B2B verhaal als van B2C marketing. Je zal zowel transactionele e-mails als commerciële e-mails kunnen opmaken. De opzet gebeurt vooral in de software van het CRM maar als de student dit wenst kan ook MailChimp, Klaviyo en Marketing Cloud getoond en uitgelegd worden. Denk je mee over e-mail flows en customer journeys?

  • Marketing Automatisatie

    We maken gebruik van een all-in-one,33 op maat gemaakt CRM systeem. Dit systeem linkt alles (website, advertising, social, e-mail, documentatie, ...) aan elkaar. We automatiseren waar mogelijk en zijn steeds op zoek naar nog efficiëntere manieren van werken. De student krijgt alle tools van van het CRM tot zijn/haar beschikking en mag vrij ontdekken en aanbevelen. Proactiviteit wordt hier enorm geapprecieerd.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    We richten ons vooral op CRO via de website. Via CRM tools (heatmaps e.d.) bekijken wie onze gebruikers zijn en waar ze vastlopen zodat we de website pagina’s kunnen optimaliseren in termen van gebruiksvriendelijkheid en leadgeneratie.

Wie zoekt Splendor?


Ambitieuze, gedreven kandidaten, met een passie voor marketing en/of vastgoed. Wanneer er een goede match blijkt te zijn, staan wij open om een voorstel naar vaste betrekking te doen.

Zeer goede kennis van het Nederlands (foutloos schrijven) en daar wij een jong bedrijf zijn ook iemand met een achtergrond in marketing en een eventuele eerste stage ervaring achter de rug.

Iemand die zelfstandig kan werken, proactief durft mee te denken en op zoek is naar een plek waar men snel kan groeien.

Zeker geen must maar kennis van het Adobe pakket is mooi meegenomen.

 

Vragen?

Stel ze aan Nick Van Meirvenne, mentor bij Splendor

Nick Van Meirvenne

Concreet

Gezocht aantal studenten: 2

Aantal plaatsen vrij: 2

Markt 11, 9140 Temse - deels remote

Vastgoed en projectontwikkeling

Deel deze pagina