Trade Mart Brussels: Retail & Sales

Trade Mart Brussels - Duaal Digitaal

Trade Mart Brussels is het grootste experience platform voor retail professionals in de Benelux.

Winkeliers vinden er inspiratie voor het nieuwe seizoen en kopen er collecties in bij duizenden merken in mode, accessoires, schoenen, interieur en nog veel meer.

Trade Mart Brussels wil een kruispunt zijn waar retailers uit diverse sectoren graag naartoe komen om zich te oriënteren en inspireren in een aspirationele sfeer, waardoor ze bij verschillende exposanten een zo volledig mogelijk aanbod van goederen kunnen inkopen, zowel op collectie als in cash & carry.

Wil jij de uitdaging aangaan. Dan is dit de ideale mogelijkheid om zowel jouw commerciële skills en digitale skills bij te schaven. Bij Trade Mart Brussels zit je zeker en vast niet stil. 

 

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het Trade Mart team voor het komende schooljaar!

Pauline de Marcken - Trade Mart

Pauline de Marcken

“Ik ben creatief, onafhankelijk, hou van nieuwe dingen leren en zit vol met nieuwe ideeën!”


De digitale uitdaging van Trade Mart Brussels

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale-media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. Haal alvast je copywriting skills en creativiteit naar boven!

  • Online Adverteren

    Binnen de verschillende departementen zal je ook in contact komen met verschillende strategieën van online adverteren. Adverteren op relevante plaatsen via de juiste media kanalen zal hier dus essentiële rol spelen. – Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • Social media marketing

    Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.

  • E-mailmarketing

    E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.

  • Search Engine optimalisatie

    Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • Omni-channel retail

    De retailsector staat voor grote uitdagingen. Het onderzoeken van de online en offline drijfveren van de klant om deze in te zetten als verschillende touchpoints is cruciaal om als retailer relevant te blijven.

Concreet

1 student

Atomiumsquare 1
1020 Brussel

Retail & Sales

Deel deze pagina