
Foreach is een software development agency in Merksem. Het bedrijf werd in 2006 opgericht door drie softwareontwikkelaars.
De voorbije jaren zijn ze uitgegroeid tot een bedrijf met 50 medewerkers. Naast het taart eten zijn ze gespecialiseerd in alles rond software development.
Ze creëren en ontwikkelen high-end webplatforms, applicaties, tools, databases etc. ... . Als het technisch uitdagend is dan is Foreach ermee bezig.
Al enkele jaren is Foreach intern bezig met het meetbaar maken van hun marketingactiviteiten door Digital Marketing toe te passen. Het doel is om meer klanten en sollicitanten aan te trekken. En ze kunnen hierbij hulp gebruiken.
Bij Foreach werk je mee aan uitdagende projecten zoals De tijd, Axa verzekeringen, Resto.be, Tablebooker en nog véél meer.
Ben je geïnteresseerd in het technische en analytische aspect van Digital Marketing? Dan is Foreach de perfecte werkplek voor jou.

It's a match!
Deze Digital Native versterkt het Foreach team voor het komende schooljaar!
Marketing planning en creatie
Samen met Foreach mee denken aan een content strategie en deze planmatig uitvoeren. Het inzetten van de juiste kanalen om sollicitanten en klanten te bereiken.
Online Adverteren
Online marketing campagnes en advertenties opzetten. De opgezette campagnes testen, opvolgen en rapporteren.
Social media marketing
Foreach is al actief aanwezig op de grote sociale media kanalen. Social media management en de juiste doelgroep bereiken met de juiste content staan hier centraal.
Analyse evaluatie en continue verbetering
Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.
Growth hacking en conversie optimalisatie
Processen onderzoeken, experimenten opzetten om optimaal groei te behalen staan hier centraal.
Search Engine optimalisatie
Welke zoektermen geven de klanten in? Wie zijn de concurrenten en welke zoekwoorden gebruiken ze? Het achterhalen van de beste SEO-strategieën en het meten en rapporteren van deze resultaten is hier belangrijk.