Foreach: Software Development Agency

Foreach team

Foreach is een software development agency in Merksem. Het bedrijf werd in 2006 opgericht door drie softwareontwikkelaars.

De voorbije jaren zijn ze uitgegroeid tot een bedrijf met 50 medewerkers. Naast het taart eten zijn ze gespecialiseerd in alles rond software development. 

Ze creëren en ontwikkelen high-end webplatforms, applicaties, tools, databases etc. ... . Als het technisch uitdagend is dan is Foreach ermee bezig.

Al enkele jaren is Foreach intern bezig met het meetbaar maken van hun marketingactiviteiten door Digital Marketing toe te passen. Het doel is om meer klanten en sollicitanten aan te trekken. En ze kunnen hierbij hulp gebruiken. 

Bij Foreach werk je mee aan uitdagende projecten zoals De tijd, Axa verzekeringen, Resto.be, Tablebooker en nog véél meer. 

Ben je geïnteresseerd in het technische en analytische aspect van Digital Marketing? Dan is Foreach de perfecte werkplek voor jou.        

 


Werken bij Foreach

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het Foreach team voor het komende schooljaar!

Hilke Goossens - Foreach

Hilke Goossens

Een bachelor Communicatie en Media aangevuld met een Postgraduaat Digitale Marketing en Communicatie, de perfecte combo!


De digitale uitdaging van Foreach

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Samen met Foreach mee denken aan een content strategie en deze planmatig uitvoeren. Het inzetten van de juiste kanalen om sollicitanten en klanten te bereiken.

  • Online Adverteren

    Online marketing campagnes en advertenties opzetten. De opgezette campagnes testen, opvolgen en rapporteren.

  • Social media marketing

    Foreach is al actief aanwezig op de grote sociale media kanalen. Social media management en de juiste doelgroep bereiken met de juiste content staan hier centraal.

  • Analyse evaluatie en continue verbetering

    Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.

  • Growth hacking en conversie optimalisatie

    Processen onderzoeken, experimenten opzetten om optimaal groei te behalen staan hier centraal.

  • Search Engine optimalisatie

    Welke zoektermen geven de klanten in? Wie zijn de concurrenten en welke zoekwoorden gebruiken ze? Het achterhalen van de beste SEO-strategie├źn en het meten en rapporteren van deze resultaten is hier belangrijk.

Concreet

2 Studenten

Sint-Bartholomeusstraat 130,
2170 Antwerpen

Software development agency

Deel deze pagina