
Ze helpen met het formuleren van adviezen voor politieke beslissingen, maar zijn ook te vinden in het werkveld zelf!
Via de steun van mens en gemeenschap helpen ze het bewaren van onze prachtige natuur en bedreigde diersoorten. Zo wil WWF ze het welzijn van mensen en dier in stand houden.
WWF is opzoek naar studenten met een groot hart voor mens, dier, natuur en digitale marketing!
It's a match!
Deze Digital Native versterkt het WWF team voor het komende schooljaar!
Marketing planning en creatie
Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale-media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. Haal alvast je copywriting skills en creativiteit naar boven!
Online Adverteren
Binnen de verschillende departementen zal je ook in contact komen met verschillende strategieën van online adverteren. Adverteren op relevante plaatsen via de juiste media kanalen zal hier dus essentiële rol spelen. – Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links
Social media marketing
Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.
E-mailmarketing
E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.
Search Engine optimalisatie
Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links