WWF: NON-PROFIT

WWF

WWF is een internationale organisatie dat acties onderneemt om de natuur te beschermen maar ook te herstellen.

Ze helpen met het formuleren van adviezen voor politieke beslissingen, maar zijn ook te vinden in het werkveld zelf!

Via de steun van mens en gemeenschap helpen ze het bewaren van onze prachtige natuur en bedreigde diersoorten. Zo wil WWF ze het welzijn van mensen en dier in stand houden.

WWF is opzoek naar studenten met een groot hart voor mens, dier, natuur en digitale marketing!

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het WWF team voor het komende schooljaar!

Helena Berben - WWF

Helena Berben

Een bachelor Communciatie en Media aangevuld met een Postgraduaat Digitale Marketing en communicatie, de perfecte combo!


De digitale uitdaging van WWF

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale-media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. Haal alvast je copywriting skills en creativiteit naar boven!

  • Online Adverteren

    Binnen de verschillende departementen zal je ook in contact komen met verschillende strategieën van online adverteren. Adverteren op relevante plaatsen via de juiste media kanalen zal hier dus essentiële rol spelen. – Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • Social media marketing

    Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.

  • E-mailmarketing

    E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.

  • Search Engine optimalisatie

    Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

Concreet

1 student

Emile Jacqmainlaan
90, 1000 Brussel

Non-profit

Deel deze pagina