Trade Mart Brussels: Retail & Sales

Trade Mart Brussels - Duaal Digitaal

Wie is Trade Mart Brussels?


Bij Trade Mart selecteren retailers hun nieuwe collecties bij meer dan 600 merken, agenten en distributeurs. Dompel je tijdens het werkplekleren onder in de wereld van groothandel en kom alles te weten over het inkoopproces van fashion & interieur-retailers.

2020 is een sleuteljaar in onze digitale transformatie: we bouwen een digitale marktplaats uit, liften onze contentstrategie een paar niveaus hoger en gaan actief aan de slag om samen de Belgische retail te ondersteunen.

Deze duale werkplek is voor jou als…

  • je van uitdagingen houdt
  • je een passie hebt voor fashion & interieur
  • je niet bang bent om het voortouw te nemen
  • je een bureau wil met frontaal zicht op het atomium 🙂
Trade Mart Brussels - Duaal Digitaal

Wie zoekt Trade Mart Brussels?


Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning en Creatie

    Om de twee weken vezamelt Trade Mart de leukste ideeën voor nieuwe content, deze mag je samen met de content manager omzetten in social posts, nieuwsbrieven en blogartikelen.

  • Online Adverteren

    Sarah leert je de business manager van Facebook en Linkedin beter kennen, zodat je social posts nog meer views krijgen!

  • E-mailmarketing

    Je helpt mee om de contentplanning om te vormen tot inspirerende nieuwsbrieven. Je analyseert welke content het meest aangeklikt werden en welke subject lines het best presteren bij de doelgroepen.

  • Search Engine Optimalisatie

    Op SEO vlak heeft Trade Mart al grote stappen gezet. Het digitale platform van scratch opzetten hoort mee tot jouw takenpakket

  • Omnichannel

    Met het digitale platform stapt Trade Mart in het omnichannel verhaal. Je kijkt naar welke informatie er nodig is op het digitale platform om gemakkelijk in het gebouw te navigeren en hoe de fysieke retailers de weg naar de marketplace gaan vinden.

  • Marketing Automatisatie

    In het nieuwe crm-system (Microsoft Dynamics 365) integreerde Trade Mart een marketing automation platform “Click Dimensions”. De basisautomatisaties werden al uitgewerkt, deze zal je verder op punt stellen. Ook krijg je de kans om zelf automatisaties voor te stellen en uit te werken.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbeteringen

    Trade Mart zet in op 2 trajecten; optimalisatie van het digitale platform en optimalisatie van de customer journey om nieuwe klanten aan te trekken. Hiervoor gebruiken ze Hotjar, Google Optimize en natuurlijk ook Google Analytics.

  • Search Engine Advertising

    Je leert hoe SEA werkt en optimaliseert samen met onze externe partij de SEA account.

Vragen?

Stel ze aan Sarah of Magali van Trade Mart, maar ook alumna Pauline staat klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Sarah Ronsmans - Trade Mart

Sarah Ronsmans


Magali Leys- Trade Mart

Magali Leys


Pauline de Marcken - Trade Mart

Pauline de Marcken


Margo en Jana werken komende maanden bij Trade Mart om hun digitale competenties bij te schaven. 

Alexander De Geyter - altdoo

Margo Janssens


Laurence Ngonseu - altdoo

Jana Eeckhout


Concreet




2 studenten

Aantal beschikbare plaatsen: Volzet

Atomiumsquare 1 1020 Brussel

Retail

Deel deze pagina