Federale Verzekering – verzekeringsmaatschappij

Voeg afbeelding met dit formaat toe

Wie is Federale Verzekering?


Help jij (en je frisse blik) ons om de website www.federale.be te optimaliseren? samen met een FR stagiaire uit een andere school?

Federale Verzekering stelt momenteel zo'n 700 medewerkers te werk. Al meer dan 100 jaar scharen we ons achter een menselijke aanpak en het zijn onze medewerkers die daar de vrucht van dragen. Onze bedrijfscultuur stoelt op respect, deskundigheid, enthousiasme en samenwerking.

Wat betekent dat voor u als toekomstig Stagiaire?

• Een open en positieve werkomgeving

Opleidingsmogelijkheden en loopbaanontwikkeling

• Een goede werk-privébalans

Stabiliteit dankzij onze originele en onafhankelijke structuur als 'onderlinge verzekeringsvereniging'

• Werken voor een onderneming die erg veel belang hecht aan haar waarden en verschillende initiatieven opzet om deze nóg dieper te verankeren 

• Een optimale bereikbaarheid dankzij onze lokalen op een steenworp van het Centraal Station.

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Doelgroep, persona bepaling en toetsing aan de praktijk. Maken en rapporteren van resultaten en best practices.

  • Online Adverteren

    Zoekmachine zoekwoord onderzoek.
Schrijven van tekstadvertenties.
Campagne landingspagina optimalisatie.
Testen en rapporteren van campagnes en advertenties.

  • SEO

    SEO pagina audit en optimalisatie.
Meten en rapporteren van SEO resultaten.
Al doende kennis vergaren en toepassen van SEO strategie en best practices.

  • Customer Experience Strategie

    Suggesties ter verbetering bedenken.
Klanten tevredenheid meten.
Persona’s bepalen of verder verrijken met echte voorbeelden.

  • SEA

    Meten en rapporteren van SEA resultaten.

  • Email Marketing

    Doelgroepen segmentbepaling.
Stimuleren van email opt-ins.
Objectieven bepalen van de email campagnes.
Meten, optimaliseren en rapporteren van de resultaten.

  • Marketing Automatisatie

    Bedenken en configureren van Marketing flows.
Bedenken en maken van de juiste content in elke stap van de funnel.
Informatie aanpassen aan de behoeften van de doelgroep en persona.
Resultaten meten, evalueren en bijsturen.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    In co-creatie gaan met collega’s uit andere afdelingen of vestigingen.
Prototyping van nieuwe concepten en ideeën.

Wie zoekt Federale Verzekering?


Wij zoeken een gedreven, onafhankelijk (geen micro management nodig) maar vooral enthousiastestudent. Die resultaatgericht is en het zeker kan voorleggen aan de hand van gemeten resultaten.

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Vragen?

Stel ze aan Franck, digital marketing manager bij Federale Verzekering


Franck Vanden Eede


Concreet

1 student

Aantal plaatsen vrij: 1

Stoofstraat 12, 1000 Brussel

Verzekeringen

Deel deze pagina