Krëfel: Huishoudelektro winkelketen

Krëfel winkel

Krëfel, een Belgisch familiebedrijf, heeft meer dan 1.200 werknemers, 75 winkels, een zeer goed werkende e-commerce website en realiseert een omzet van meer dan € 375 miljoen.

Krëfel is de Belgische marktleider in tv-, hifi-, IT-, multimedia-, telecom- en electroverkoop. Service en klantentevredenheid dragen ze reeds meer dan 60 jaar hoog in het vaandel. Ook biedt Krëfel Keukens al 20 jaar zijn klanten hoogwaardige, robuuste, ergonomische keukens tegen een concurrerende prijs.

Zoals vele andere retailers staat Krëfel voortdurend voor de uitdaging om te blijven innoveren. Daarbij is de hulp van een student heel belangrijk. Met de ondersteuning van een digitale marketeer in wording, proberen ze mee te evolueren met de steeds veranderende markt. 

Als je graag werkt in een groot bedrijf en de digitale uitdagingen van een Belgische marktleider van dichtbij ervaart, dan is Krëfel zeker iets voor jou.

Krëfel winkels België

It's a match!

Deze Digital Native met achtergrond Marketing versterkt het Krefel team voor het komende schooljaar!

Peter Beerens - krefel

Peter Beerens

“De inerne sfeer van een bedrijf is voor mij belangrijk!”


De digitale uitdaging van Krëfel

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Ecommerce

    Met een bloeiende webshop is het belangrijk om deze continu up-to-date te houden. Het structureren van de online catalogus, catchy SEO webteksten schrijven of andere ontwikkelingen doorvoeren.

  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. De actie voor het WK in 2018 was geen puur toeval. Planning is belangrijk.

  • Social media management

    Up-to-date houden van de sociale-media kanalen door een sociale media strategie uit te bouwen. Professioneel leren werken met Facebook, Google My Business, Instagram, LinkedIn én nog veel meer kanalen.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.

  • Customer experience strategie

    De markt blijft veranderen. Daarom is het belangrijk om de klant zo goed mogelijk de juiste ervaring te geven. Klantentevredenheid staat bij Krëfel centraal.

  • Omni channel retail

    De retailsector staat voor grote uitdagingen. Het onderzoeken van de online en offline drijfveren van de klant om deze in te zetten als verschillende touchpoints is cruciaal om als retailer relevant te blijven.

  • Online adverteren

    Op welke zoekwoorden adverteert de concurrentie? Welke zoektermen geven de klanten in? Met een grondige key-word analyse geoptimaliseerd naar effectieve Google Adwords campagnes kan je gericht adverteren om de ideale klant te bereiken.

  • Email Marketing

    Mailing blijft een belangrijk medium. Persoonlijke mails met de juiste boodschap zijn dus het ultieme doel.

Concreet

2 studenten

Steenstraat 44
1851 Grimbergen

Retail

Image

Deel deze pagina