Wie is NOWJOBS?

House of HR lanceerde in april 2017 “NOWJOBS”. Met deze applicatie speelde ze sterk in op de verdere digitalisering van de rekruteringsmarkt, de noden van iedereen die snel een centje willen bijverdienen en de behoeften van de horeca- , event- en retailsector die vaak snel tijdelijke personeelstekorten moeten opvangen.
Na vijf jaar is de app al een groot succes. Maar liefst 350K bijverdieners en 14K bedrijven vinden elkaar op deze manier.
Na de lancering in 2017 in het Oost-Vlaamse Gent, verspreidde het succes van NOWJOBS zich razendsnel over volledig België. Ondertussen zijn ze ook gelanceerd in Frankrijk, Nederland en Duitsland. Dit maakt van NOWJOBS officieel een internationaal merk.
Wat kan je er leren?
Online Adverteren
Jij denkt mee na over campagnes om onze app in de kijker te zetten. Ook het opzetten van deze campagnes is iets wat op je agenda staat. Je schrijft copy dat aanzet tot actie. Met het team analyseer je bestaande campagnes en advertenties en doe je voorstellen ter verbetering.
Customer Experience Strategie
Ervoor zorgen dat steeds meer en meer mensen onze app gebruiken is onze "number one goal". Ervoor zorgen dat de app gebruiksvriendelijk is en voldoet van de verwachtingen van zowel de werkgevers als werknemers is dan ook enorm belangrijk.
Growth Hacking & Conversie Optimalisatie
Je bent kritisch en denkt mee na over verschillende Growth Hacking opties. Ook het optimaliseren van onze conversies ( profielen koppelen aan jobs) is iets wat hoog op ons prioriteiten lijstje staat
Marketing Planning en Creatie
Je brainstormt samen met het team over content. Je onderzoekt wat ons doelpubliek aanspreekt en maakt hierover interessante posts. Het schrijven van blogberichten voor onze website, het creëren van Facebook-, Instagram- en LinkedInposts of zelfs TikToks is iets wat jij mee kan opnemen.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Je kan er niet meer rond. Marketing draait nu eenmaal om cijfers en data. Jij onderzoekt wekelijks de performantie van onze campagnes, blogberichten en de gebruikscijfers van onze app. Deze gegevens kan je overzichtelijk weergeven in datastudio en kan je presenteren aan collega's.
Email Marketing
Jij houdt onze subscribers op de hoogte van de nieuwste job aanbiedingen. Je zorgt ervoor dat de segmentering optimaal is ingesteld zodat elk individu de juiste boodschap in zijn/haar mailbox krijgt. Ook in de app communiceren we boodschappen. Deze zijn in lijn met de nieuwsbrief.
Wie zoekt NOWJOBS?
Deze competentieschaal geeft aan in wat voor werkomgeving je gaat werken. Ook geeft het jou een zicht op wat voor persoon NOWJOBS zoekt:
- Je kan vlekkeloos Nederlands en hebt een vlotte pen.
- Je vindt het werken met een app interessant en uitdagend.
- Je ziet werk en kan zelfstandig aan de slag gaan.
- Je durft initiatief nemen en doet voorstellen ter verbetering.
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!
Of leg je oor te luisteren bij alumni Thijs, Lotte of Kim.
Concreet