Ooho: The health tech go-to-market team

Voeg afbeelding met dit formaat toe

Wie is Ooho?


Onze klanten omschrijven Ooho als hun go-to-market team dat functionerende marketing strategieën bedenkt, uitrolt en resultaten boekt.

Wij omschrijven Ooho als een gedreven team van marketing all-rounders, geboren en getogen in het tijdperk van think different.

Ooho richt zich uitsluitend op life science start-ups, helpt hen sneller op de markt te komen, en te schalen. Uitdagend, want hun producten of diensten zijn vaak complex. Gelukkig hebben we bij Ooho de kunst geperfectioneerd om het complexe boeiend te
maken!

Net zoals vele van onze start-ups zijn wij een jong, divers en snelgroeiend team (momenteel met 11). Ben jij op zoek naar een werkplek waar je de vele moderne marketing
tools kunt leren en toepassen? Wil je proeven van de start-up cultuur? Look no further!

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Hoe stel je een marketing plan of campagne op voor een start-up die pas uit de start blokken geschoten is? Hoe is dit anders dan voor een bedrijf dat al een paar jaar bezig is, en nu nieuwe marketen wil veroveren? Volg mee met Thibaut, leer strategisch denken en efficient uitvoeren.

  • Online Adverteren

    Wat wil jij leren? Linkedin ads? Check. Facebook & Instagram ads? Check. Allerlei andere online advertentie mogelijkheden? Check! Including: keyword research & strategie, aantrekkelijk teksten schrijven, budgetten beheren, en advertenties optimaliseren.

  • SEO

    Leer de verschillende SEO tools kennen, voer SEO audits uit en maak de nodige aanpassingen!

  • Customer Experience Strategie

    Voor start-ups is de feedback van early adopters goud waard. Maar hoe capteer je deze? En hoe vertaal je de learnings naar een betere customer experience? Jouw mentor leert het je, zodat jij kunt helpen het Ooho aanbod te verbeteren!

  • Marketing automatisatie

    Have you met Hubspot? Hubspot is het door start-ups meest gebruikte CRM platform. Hiermee kun je vanalles leuks, waaronder marketing automatisaties. Bedenk ze, configureer ze, optimaliseer ze.

  • SEA

    If online adverteren & SEO had a baby. Leer de kunst van keyword research en zet doeltreffende SEA campagnes op.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Wie niets meet, weet niets. Bij ons leer je niet enkel met de google suite werken, (Google analytics (GA-4), google tag manager…), maar ook hoe je hierover rapporteert naar verschillende stakeholders.

  • Email Marketing

    Wat maakt een succesvolle mailing campagne? Een goede plan, het juiste doelpubliek, aantrekkelijke teksten… er komt veel meer bij kijken dan je denkt!

  • E-commerce

    Ook in de Life Sciences sector bestaat E-commerce! Bij Ooho leer je omgaan met Shopify, webshops onderhouden, en bouw je pagina's.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    In de start-up wereld is speed the name of the game. Bij de meeste van onze klanten werken we dan ook met Growth hacking “sprints”: elke 2 weken bedenken we een growth hack, zetten we deze op, en analyseren we de resultaten. Kijk mee, en wie weet zet jij er zelf ook een aantal op!

Wie zoekt Ooho?


We zoeken iemand die:

  •  

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Vragen?

Stel ze aan Thibaut Santermans, Go-to market consultant at Ooho.


Thibaut Santermans


Concreet

3 studenten

Kantoor Hasselt: Abis, Agoralaan, 3590 Diepenbeek

Health Tec

Kantoor Brussel: Av. Louise 54, 1050 Bruxelles (De co-working space SilverSquare Stefanie)

Deel deze pagina