Proximus: Telecom operator

Proximus - duaal digitaal

Wie is Proximus?


Proximus heeft miljoenen klanten en dat is fantastisch. Maar - en er is dus een maar - we hebben nog veel werk. We willen iedereen in België inspireren om klant te worden van Proximus. Elke maand opnieuw. 

Om onze ambities op het vlak van digital sales & services te realiseren moeten we altijd en overal in het oog springen. Wil jij lid worden van het e-commerce team binnen Proximus? Wil je impact hebben op de klantreis door: 

  • Producten, offers en diensten correct te verpakken in een coherent go-to-market verhaal dat volledig is afgestemend op de behoeftes van onze klanten?

  • De lifecycle van klanten te beheren en je focus leggen op hun tevredenheid en zien dat ze altijd ter beschikking hebben wat hun telecomhartje begeert.

  • De online campagnes & boodschappen over onze producten en diensten ontwikkelen voor search, social media, video, display, maar ook e-mail, push notification & sms? 

  • De performantie of planning van onze communicatie voor je rekening nemen en er elke dag voor zorgen dat wij onze klanten op de meest efficiënte manier overtuigen en aansluiten 

Proximus wil een leverancier van digitale diensten worden, die alle personen en alle dingen connecteert zodat mensen beter leven en slimmer werken. Via zijn geïntegreerde vaste en mobiele netwerken van topkwaliteit biedt Proximus overal en altijd toegang tot digitale diensten en gebruiksvriendelijke oplossingen, en tot een brede waaier van multimedia-inhoud.

Proximus vormt technologieën zoals Internet of Things (IoT), Big Data, Cloud en Security om tot oplossingen met een positieve impact op mens en maatschappij.




Wat kan je er leren?


  • Marketing Planning en Creatie

    Werk mee aan de commerciële planning van een productgroep (bv: Internet, Mobiel, MyProximus app) in handen en bouw je samen met de collega’s van promo, marketing & product een jaarplan

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Algemene mindset binnen het e-commerce department, een set aan vaardigheden die je in elk takenpakket gaat toepassen. Daarnaast ook mogelijk een change management rol op te nemen waar je in een bepaald domein (campaign proces, briefing proces, dashboards) een analyse maakt van de verbeterpunten en samen met het betrokken team aan de slag gaat om de verandering werkelijk uit te voeren.

  • E-mail Marketing

    Opzet, opvolging en analyse van e-mail campagnes in samenwerking met interne teams & het reclamebureau.

  • Omnichannel Retail

    In deze rol gaat het over oplossingen bedenken en een aanpak formuleren rond: Digitale educatie in traditionele kanalen (de shop of contact bv). De digitale in store ervaring. Het contact center van de toekomst - de rol van chatbots bv. Cross-channels interacties om de omnichannel ervaring van onze klanten te versterken.

  • Growth hacking & conversie optimalisatie

    Je legt focus op de groei van een product of dienst via een reeks aan snelle & continu verbeteringen en test in elke stap van de conversie funnel met als belangrijkste leidraad de data en jouw analyses

  • Online adverteren

    Opvolgen van campagne (social, video, e-mail, display) ontwikkeling in samenwerking met interne teams & het reclamebureau. De campagne setup doen in FB business manager of DV360 en performantie opvolgen.

  • SEA

    Briefen, opvolgen, analyseren en optimaliseren van google search campagnes met een focus op een bepaalde productgroep of domein.

  • SEO

    Performantie van de Proximus blog opvolgen. SEO domeinen vertalen in blog artikels samen met het copy team. SEO opportuniteiten identificeren aan de hand van zoekverkeeranalyse zijn zaken die jij kan opnemen.

  • Customer Experience strategie

    Bestaande klanten journeys volledig digitaal & consumer first ombouwen

  • E-Commerce

    Je volgt nauwgezet de verkoopscijfers van 1 productlijn op. Dit in combinatie met digitale KPI’s zoals traffic to site, add to cart en webshop completion. Je formuleert acties en gaat via kleine tests de conversie van de webshop optimaliseren.

  • Marketing Automatisatie

    Flows bouwen op basis van bepaalde klanten triggers (nieuwe smartphone gekocht, bepaalde webpagina bezocht).

Wie zoekt Proximus?


  • Iemand met een goede kennis van digital marketing principes (a/b testing, copywriting, SEO) en communicatieplatformen (social, display, e-mail etc...)

  • Je staat open voor verandering en probeert graag nieuwe concepten, methodes en tools uit.

  • Je gaat ervan uit dat de data nooit liegt. 

  • Je houdt ervan de onontgonnen domeinen van digitale communicatie te verkennen.

  • Je bent bedreven in presentaties en hebt een grote overtuigingskracht. 

  • Je hebt leiderstalent, beschikt over een gezond oordeelkundig vermogen en weet hoe en wanneer beslissingen te nemen of verder advies in te winnen.
     
  • Je hebt bij voorkeur een goede kennis van het Engels, Nederlands en Frans.

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Wie zoekt de Munt?


Image

Vragen?

Stel ze aan Gwenny, Growth Marketeer of aan Tim, Digital Communication Manager bij Proximus.


Tim Colman - Proximus

Gwenny Nurtantio

Tim Colman - Proximus

Tim Colman


Of aan alumni Michiel, Davy, Madeleine en Sandrine die vorig jaar aan de slag gingen bij Proximus.

Laurence Ngonseu - altdoo

Michiel Carette


Alexander De Geyter - altdoo

Davy Wesemael


Laurence Ngonseu - altdoo

Madeleine Lemerle


Alexander De Geyter - altdoo

Sandrine Larrea Betolaza


Concreet




4 studenten

Aantal beschikbare plaatsen: 4

Proximus Towers Koning Albert II-laan 27 1030 Brussel

Telecom

Deel deze pagina