
Wie is KAAI?
Ine en Helga zijn de twee gezichten achter het handtassen merk: KAAI. Op de afbeelding zie je de dames volop bezig met het ontwikkelen van hun eerste tassen. Daarbij was één ding heel belangrijk. Ze moesten functioneel én stijlvol zijn.
Uit ervaring bleek er een gebrek te zijn aan dit soort tassen. Daarom zijn deze twee dames erop gebrand om van dit verhaal een succes te maken.
De studio store van KAAI bevindt zich in de Nationalestraat in Antwerpen. Daar zitten ze niet per toeval tussen andere grote fashion merken.
Ook vorig jaar nam KAAI deel aan het duaal digitaal programma. Ze kennen de waaraan en waarafs heel goed. Een ideale werkplek dus!

Wat kan jij er leren?
Online adverteren
KAAI bestaat bijna 4 jaar en heeft zijn eerste internationale stappen gezet sinds 2021. In het buitenland streven ze in deze fase vooral naar naamsbekendheid. Het maken van banners in Google Ads en het optimaliseren van de online campagnes zijn zaken die jij kan opnemen.
Marketing planning en creatie
Inzicht krijgen in je doelgroep en daarop inspelen. Samen met het Kaai team bedenk jij interessante content en voer je deze uit. Bv: het maken van filmpjes, blogs, …
E-mail marketing
KAAI stuurt gepersonaliseerde mails naar hun klantenbestand in Klaviyo. Het beheer van deze templates en flows, alsook de invulling hiervan zit mee in jouw leertraject.
Search Engine Optimalisatie
Door de generieke naam ‘KAAI’ staat het handtassen merk voor een uitdaging: zichzelf in Google op de juiste plaats positioneren. Jij analyseert welke 'key-words' van belang zijn voor KAAI, en dit voor alle landen waar KAAI actief is.
Social media marketing
Facebook en Instagram laten groeien door het creeëren van juiste content. Zorgen voor een samenhang tussen deze posts maar ook het online adverteren. Pinterest en Tiktok zijn nieuwe kanalen sinds 2022 en het zal ook jouw taak zijn om deze verder te ontwikkelen.
Omni-channel Retail
Het verder versterken van de Kaai community zowel online als offline, zowel in België als internationaal is een belangrijke doelstelling. In 2023 wenst Kaai een loyalty programma te lanceren teneinde deze community te versterken. Jij zal meewerken aan de voorbereiding van dit programma.
Wie zoekt KAAI?

- Interesse in mode
- Passie voor content en social media (text, video)
- Start-up mentaliteit
- Zelfstandig werken
- Creatief
- Initiatief nemen
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!
Vragen?
Stel ze aan Ine van KAAI.
Of stel ze aan onze alumni Famke, Sofie en Katoo.
Concreet