KAAI Bags: Luxe Handtassen merk

Image
Ine en Helga, dat zijn de twee vrouwen die in augustus 2018 hun eigen handtassen merk genaamd KAAI gestart zijn. Op de afbeelding zie je de dames volop bezig met het ontwikkelen van hun eerste tassen. Daarbij was één ding heel belangrijk. Ze moesten functioneel én stijlvol zijn.

Uit ervaring bleek er een gebrek aan dit soort tassen te zijn. Daarom zijn deze twee dames erop gebrand om van dit verhaal een succes te maken.

De studio store van KAAI bevindt zich in de Nationalestraat in Antwerpen. Daar zitten ze niet per toeval tussen andere grote fashion merken.

Ine en Helga zijn echte business vrouwen maar missen de digitale skills die KAAI nodig heeft om hun verhaal ook online te vertalen. Daarom kunnen ze niet wachten om 2 studenten in hun studio store te ontvangen en samen hun visie en missie digitaal te brengen.

Image

It's a match!

Deze Digital Natives versterkt het KAAI Bags team voor het komende schooljaar!

Sofie Vavedin -KAAI

Sofie Vavedin

“Ik ben zeer geïnteresseerd in de modewereld. Zowel in kleding als in schoenen en andere accessoires.”


De digitale uitdaging van KAAI

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en Creatie

    Het identificeren van de juiste doelgroep en waar deze zich bevindt is voor elk bedrijf belangrijk. Hierbij is het ook belangrijk om te ontdekken op welke manier met deze doelgroep gecommuniceerd moet worden.

  • Online Adverteren

    KAAI is een nog jong bedrijf. Daarom streven ze in deze fase nog naar naamsbekendheid. Online adverteren kan hierbij een sleutelelement zijn.

  • Search Engine Optimalisatie

    Vanwege de generieke naam ‘KAAI’ staat het handtassen merk voor een uitdaging. Zichzelf in Google op de juiste plaats positioneren is dus de opdracht.

  • Social media marketing

    KAAI heeft zowel een Facebook als Instagram pagina. Beide willen ze laten groeien. Ervoor zorgen dat ze hun doelgroep bereiken met de juiste content staat dus centraal.

  • E-mail Marketing

    KAAI stuurt regelmatig mails naar hun verschillende lijsten opgeslagen in Mailchimp. Het beheer van de templates en de invulling hiervan is dus belangrijk.

  • E-commerce

    Ondersteuning van de webshop in Shopify. Sinds de launch heeft KAAI altijd een webshop gehad. Deze verandert voortdurend om mee te zijn met de nieuwste collecties en andere ontwikkelingen.

  • Omni-channel Retail

    Het luxe handtassen merk kent een sterk omni-channel verhaal. Hierbij proberen ze een webshop te combineren met een studio store en externe verdeelpunten.

Concreet

2 Studenten

Nationalestraat 91, 2000 Antwerpen

Fashion

Deel deze pagina