Ellis Gourmet Burger: Restaurantketen

Ellis Gourmet Burger - Duaal digitaal

Ellis is het concept van een groep enthousiastelingen met één doel voor ogen: betere burgers serveren. Hiervoor gebruiken ze absoluut de beste producten, maar verfijnen ze hun recepten ook continu met de hulp van bekende productspecialisten en sterrenchefs.

Je hebt geluk: Ellis Gourmet Burger is tijdens de periode van het traject volop bezig met het ontwikkelen van een nieuwe app rond loyalty. Dit zal de rode draad zijn van jouw periode bij Ellis.

Je zal terechtkomen in een klein team van marketeers, allemaal gedreven om met Ellis Gourmet Burger digitaal te groeien. Ze zijn op zoek naar een student die hier mee voor wil gaan. Ben jij een fan van burgers en lijkt marketing hierrond interessant? Dan is Ellis iets voor jou.


Ellis Burger restaurant

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het Elis Gourmet Burger team voor het komende schooljaar!

Anne-Sophie De Marez- Elis Gourmet Burger

Anne-Spohie De Marez

"Een stageplek dat ik kan linken aan mijn hobbies (food & fashion) en waar ik veel kan bijleren omtrent Omni-Channel retail & Ecommerce lijken mij interessant""


De digitale uitdaging van Ellis Gourmet Burger

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale-media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. Haal alvast je copywriting skills en creativiteit naar boven!

  • Social media marketing

    Je helpt mee bij het beheren van de content op social media: Instagram, Facebook, Pinterest en YouTube. Hoe kan de nieuwste burger in de kijker geplaatst worden? Of hoe communiceren we over de nieuwe app?

  • Online Adverteren

    Een app is pas succesvol wanneer ze voldoende gebruikers heeft. Daarom zal online adverteren hier belangrijk zijn. Google, Facebook, Instagram, Native content... komen zeker aan bod.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen. De app zal voortdurend moeten verbeterd worden. Dit doen aan de hand van verworven data is de sleutel tot succes.

  • Search engine optimalisatie

    Er zijn heel wat burger ketens te vinden in Google. Hier als eerste tevoorschijn komen met de juiste content is dus belangrijk. Google My Business beheren voor alle restaurants kan hier dus een belangrijk onderdeel van maken.

  • Customer Experience strategie

    Reviews... De go-to voor veel mensen wanneer ze opzoek zijn naar een plaats om te eten. Daarom is de klantenervaring zo belangrijk. Deze zowel online als offline optimaliseren is voor een bedrijf in de horeca van groot belang.

Concreet

1 Student

Europark-Zuid 7c 9100 Sint-Niklaas

Horeca

Image

Deel deze pagina