
Kopergietery is een creatiehuis voor een jong publiek, met een focus op theater, dans en muziek.
Een huis waar kinderen en jongeren in contact komen met kunst.
Een huis waar kunstenaar en kind samen creëren en elkaar wederzijds inspireren.
Een huis dat voorstellingen creëert, gastgezelschappen inviteert en theaterateliers organiseert.
Kopergietery is dus op zoek naar een student die zich interesseert in de culturele sector en samen met hen digitale stappen wil ondernemen.
It's a match!
Deze Digital Native versterkt het Kopergietery team voor het komende schooljaar!
Marketing planning en creatie
Dit zal de grootste uitdaging vormen. De kalender van Kopergietery doortrekken op alle digitale kanalen.
Online Adverteren
De verschillende voorstellingen laten zien aan de juiste doelgroep om zo tot een optimale opkomst te zorgen.
Social media marketing
Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.
E-mailmarketing
E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.
Search Engine optimalisatie
Gevonden worden waar de doelgroep zoekt.