Planet Parfum, de 100% Belgische referentie in luxe parfumerie, heeft de ambitie om de nummer 1 te worden in de E-Commerce sector in België. Om dit doel te bereiken, breiden ze hun team uit en willen ze beroep doen op jouw digitale steun.
De studenten krijgen de kans om verschillende aspecten van e-commerce te leren. Ze zijn dan ook op zoek naar het volgende profiel:
- Affiniteit met of eerste ervaring in de Retail of cosmetica sector is een pluspunt.
- Tweetalig NL/FR (de organisatie is voornamelijk Franstalig dus ze hebben mensen nodig die Frans kunnen begrijpen.)
- Zeer goede kennis van MS Office, met name van Excel
- Meesterschap van Photoshop en kennis van HTML zijn echte troeven.
- Dynamische, positieve en ondernemende attitude - Organisatie en multitasking
- Problem solving - Gezellig, comfortabel in een omgeving met meerdere betrokken partijen.
- Aandacht voor detail, precisie en nauwkeurigheid
Er worden geen transportkosten betaald. (Erasmus-metrostation naast de kantoren)
It's a match!
Deze twee Digital Natives versterken het Planet Parfum team voor het komende schooljaar!
Online Adverteren
Er zijn heel wat winkels die parfum verkopen. Hoe trek je de juiste bezoekers via de juiste kanalen naar de webshop?
Analyse, evaluatie & continue verbetering
Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.
Marketing planning en creatie
Je helpt mee met het bedenken van creatieve marketingcampagnes om deze via de juiste sociale-media kanalen in te zetten. Om de juiste doelgroep te bereiken, kan content planning hierbij helpen. Haal alvast je copywriting skills en creativiteit naar boven!
Omni-channel retail
De retailsector staat voor grote uitdagingen. Het onderzoeken van de online en offline drijfveren van de klant om deze in te zetten als verschillende touchpoints is cruciaal om als retailer relevant te blijven.
Ecommerce
Zoals boven vermeld, wil Planet Parfum extra inzetten op haar e-commerce platform. Op zoek gaan naar quick wins, A/B Testing, story telling, ... .