
Wie is KAAI?
Ine en Helga zijn de twee gezichten achter het handtassen merk: KAAI. Op de afbeelding zie je de dames volop bezig met het ontwikkelen van hun eerste tassen. Daarbij was één ding heel belangrijk. Ze moesten functioneel én stijlvol zijn.
Uit ervaring bleek er een gebrek te zijn aan dit soort tassen. Daarom zijn deze twee dames erop gebrand om van dit verhaal een succes te maken.
De studio store van KAAI bevindt zich in de Nationalestraat in Antwerpen. Daar zitten ze niet per toeval tussen andere grote fashion merken.
Ook vorig jaar nam KAAI deel aan het duaal digitaal programma. Ze kennen de waaraan en waarafs heel goed. Een ideale werkplek dus!

Wat kan jij er leren?
Online adverteren
KAAI bestaat bijna 5 jaar en zet internationaal grote stappen om het merk naast België ook in de US, Duitsland, Nederland en UK succesvol in de markt te zetten. Je gaat zelf aan de slag met het maken van Google ad creatives die resoneren met het doelpubliek in deze verschillende markten, van banners tot YouTube video’s. Samen gaan jullie opzoek naar een format dat sterke resultaten geeft. De performance opvolgen en optimaliseren gebeurt dan ook wekelijks en word je ook bij betrokken.
Marketing planning en creatie
Inzicht krijgen in je doelgroep en daarop inspelen. Samen met het Kaai team bedenk jij interessante content en voer je deze uit. Bv: maken van Reels, Youtube video’s, blogs uitwerken, interviews afnemen, …
E-mail marketing
KAAI stuurt gepersonaliseerde mails en wekelijkse nieuws updates naar hun klantenbestand in Klaviyo. Dit najaar lanceert KAAI zijn loyalty programma waarbij het opzetten van flows, up to date houden van content en het schrijven van nieuwsbrieven mee in jouw leertraject zitten.
Search Engine Optimalisatie
Door de generieke naam ‘KAAI’ staat het handtassen merk voor een uitdaging: zichzelf in Google op de juiste plaats positioneren. Jij analyseert welke 'key-words' van belang zijn voor KAAI, en dit voor alle landen waar KAAI actief is.
Social media marketing
Facebook en Instagram laten groeien door het creeëren van juiste content. Zorgen voor een samenhang tussen deze posts maar ook het online adverteren. Pinterest en Tiktok zijn nieuwe kanalen sinds 2022 en het zal ook jouw taak zijn om deze verder te ontwikkelen.
Omni-channel Retail
Het verder versterken van de Kaai community zowel online als offline, zowel in België als internationaal is een belangrijke doelstelling. In 2023 wenst Kaai een loyalty programma te lanceren teneinde deze community te versterken. Jij zal meewerken aan de voorbereiding van dit programma.
Wie zoekt KAAI?
- Interesse in mode
- Passie voor content en social media (text, video)
- Start-up mentaliteit
- Zelfstandig werken
- Creatief
- Initiatief nemen
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!
Vragen?
Stel ze aan Ine, Co Founder van KAAI.
Maxime zal jouw mentor zijn. Zij is Digital Communications and Community Manager bij KAAI.
Of contacteer één van onze alumni, die bij KAAI hun traject deden.
Concreet