Wie is 2Grips?
2Grips is specialist in Service Management. Wij helpen onze klanten om hun (IT) dienstverlening continu en proactief te verbeteren. Wij geven advies, wij coachen en voeren uit.
Onze bedrijfsnaam is afgeleid van het Engelse gezegde “Getting/coming to grips". Hetgeen vrij kan worden vertaald als “het aanpakken en oplossen van een lastig probleem”. Onze mensen zijn het meest waardevolle bezit in onze organisatie. Ze werden gekozen voor hun passie voor service management en maken ons tot wat we zijn.
Onze klanten zijn zowel grote als kleine bedrijven, overheden, scholen, etc
Wat kan jij er leren?
Marketing Planning & Creatie
Inbound marketing, het opstellen van de contentkalender en de bijhorende posts en het voorbereiden van events zijn enkele zaken die je bij ons zal aanpakken.
Online Adverteren
Het opstellen van Linkedin Ads en Facebook Ads in de campaign manager.
SEO
Je zal het zoekgedrag monitoren via Google Search Console en je kunnen verdiepen in Yoast, een Wordpress SEO plug-in. Technische SEO zal niet aan bod komen.
Customer Experience Strategie
Kom meer te weten over onze klanten door surveys uit te sturen via Survey Monkey.
SEA
Je zal de huidige campagnes in Google Ads monitoren en nieuwe campagnes, advertenties en zoekwoorden opstellen.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Een kritische blik en input bij mogelijke verbeterinitiatieven zijn zeer belangrijk. Dus laat jouw suggesties maar komen!
Email Marketing
Je zal een maandelijkse nieuwsbrief uitsturen via MailChimp en werken met Scibu, een Customer Relationship Management (CRM) software.
E-commerce
Je zal via ons E-Learning portaal de verkoop van opleidingen optimaliseren.
Wie zoekt 2Grips?
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!