AdSpecialist werd in 2010 opgestart door Lore Van Besien. Met haar jarenlange ervaring als account manager bij Google, specialiseerde ze zich in Google Ads en Google Analytics.
Na enkele jaren besloot ze om AdSpecialist op te richten vanuit een missie om marketing professionals om te scholen naar specialisten op gebied van Google Adwords en Google Analytics.
AdSpecialist werkt daarvoor samen met partners zoals Google, Syntra, De Thomas More Hogeschool en Wolters Kluwer.
Bij AdSpecialist kom je in de wereld van Google terecht. Je leert advertentiecampagnes opzetten en optimaliseren in Ads. Nieuwe inzichten verwerven met Google Analytics tot het opzetten van Google Tag Manager.
Ben jij gefascineerd door het online adverteren wereld? Dan is Adspecialist op zoek naar jou!
Marketing planning en creatie
Samen met AdSpecialist mee denken aan een content strategie en deze planmatig uitvoeren. Het inzetten van de juiste kanalen om klanten te bereiken.
Online Adverteren
Online marketing campagnes en advertenties opzetten en leren optimaliseren. De opgezette campagnes testen, opvolgen en rapporteren. Juiste doelgroep bereiken via Google Adwords, inzichten verwerven in Google Analytics en leren werken met Google tag manager.
Analyse evaluatie en continue verbetering
Hoe weten bedrijven dat ze op schema zitten met hun bedrijfsdoelstellingen? Aan de hand van rapportages en dashboards met op maat geselecteerde KPI's worden de prestaties meteen zichtbaar en kunnen we dieper in de data duiken om echt inzichten te krijgen en actiepunten te formuleren naar de toekomst toe. Hiervoor worden gratis Google tools als 'Google Tag Manager, 'Google Firebase' en 'Data Studio' ingezet.