Indie group: Digital Agency

Indie group team

Indie Group = digital performance experts
Vanuit een doordachte strategie bouwen ze samen met hun klanten aan succesvolle digitale trajecten.

Met méér dan 25 jaar ervaring op de teller zijn ze gespecialiseerd in het ontwikkelen van online performance marketing strategieën, e-commerce, data analytics & dashboarden, website development etc. ... 

Als proactieve partner denken en werken ze samen mee met de klant om toegevoegde waarde te creeëren en hun online doelstellingen te realiseren. Daarnaast delen ze hun expertise en kennis door nieuwsbrieven, blogs, video's en evenementen te delen. 

Je komt terecht in een team van digitale experts die je helpen om je digitale talenten om te toveren tot expertise. Je leert alle facetten beheersen die nodig zijn om een succesvolle digitale marketingplan op te stellen.

Je zal meewerken aan uitdagende projecten zoals Duvel, Colora, Baunat en nog véél meer. Je komt zeker geen digitale uitdaging tekort!

Ben je leergierig en gepassioneerd door digitale marketing? Dan is Indie group de perfecte werkplek voor jou. 

 

Indie group Logo

De digitale uitdaging van Indie group

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Marketing planning en creatie

    Een succesvolle performance marketing strategie bedenken vanuit persona's & doelstellingen, maar ook deze uitvoeren. De resultaten opvolgen, meten en optimaliseren.

  • Search Engine Optimization

    De juiste technische opbouw zoeken, zoekwoord-analyse, link-building etc. ... staan hier centraal om hoog in de zoekmachines te scoren.

  • Emailautomation

    Opzetten, monitoren en beheren van grote E-mailautomation trajecten binnen Dotdigtal & Mailchimp

  • Ecommerce

    Je leert CMS & E-commerce systemen beter kennen, zoals Craft, Magento, Shopware.

  • Online adverteren

    Advertentiecampagnes opzetten en beheren. Resultaten meten en optimaliseren. Affiliate marketing, remarketing en online marketingplaatsen zijn hier ook belangrijk.

  • Analyse, evaluatie en continue verbetering

    Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.

Vragen?

Stel ze aan Daphné Gaudens, Head of marketing en tevens ook alumnus!

Benoît De Jonghe - Indie group

Daphné Gaudens

"Ik volgde zelf de postgraduaat Digitale marketing en communicatie en ben ondertussen Head of Marketing bij Indie Group."


Concreet

2 Studenten

Kortrijkstraat 75 8550 Zwevegem

Digital Marketing Agency

Deel deze pagina