Kreatix is een marketingbureau dat KMO’s en zelfstandigen helpt met hun digitale noden. Ze zijn een jong, dynamisch team met een passie voor de digitale wereld en haar constante vooruitgang. Zo ontstond Kreatix: een vrucht van honger naar ondernemen, verenigd met alles wat digitaal is.
Bij Kreatix doen ze veel, maar niet alles. Ze kiezen bewust om te focussen op sterke websites en doelgerichte Online Marketing. Dankzij deze afbakening blijven ze up-to-date in de digitale wereld.
Ondernemen staat tijdens dit duale traject centraal. Je zal:
- Bijzitten in meetings
- Het ondernemerproces doorlopen
- Streven naar sales
- Struggles & winsten ervaren
Conclusie: "Ervaring maakt niet zoveel uit, wél de drang om bij te leren en ambitieus te zijn.". Vertelde founder van Kreatix, Oliver, ons klaar en duidelijk.
It's a match!
Deze twee Digital Natives versterken het Kreatix team voor het komende schooljaar!
Web Development
Bij Kreatix hechten ze veel belang aan het koppelen van digitale marketing en development skills. Dit is dan ook een belangrijk onderdeel van het traject.
Search Engine optimization
De juiste technische opbouw zoeken, zoekwoord-analyse, link-building etc. ... staan hier centraal om hoog in de zoekmachines te scoren.
Marketing planning en creatie
Een succesvolle contentstrategie bedenken en uitvoeren. De resultaten opvolgen, meten en optimaliseren. Bij content creatie staat storytelling centraal. Een verhaal rond je product of merk maken
Online adverteren
Advertentiecampagnes opzetten en beheren. Resultaten meten en optimaliseren. Affiliate marketing, remarketing en online marketingplaatsen zijn hier ook belangrijk.
Email marketing
E-mail blijft nog steeds een belangrijke vorm van één-op-één communicatie. Het integreren van een inschrijvingsmodule om e-mail campagnes op te zetten en beheren is hier belangrijk.
Analyse, evaluatie en continue verbetering
Om de bedrijfsdoelstellingen te halen is het belangrijk dat er tussentijdse analyses worden doorgevoerd. Deze tussentijdse analyses brengen nieuwe inzichten waardoor we de processen of campagnes continue kunnen verbeteren.