Boiron: farmaceutisch bedrijf

Voeg afbeelding met dit formaat toe

Wie is Boiron?


Boiron is een familiaal en onafhankelijk farmaceutisch laboratorium, gespecialiseerd in de productie van homeopathische geneesmiddelen van zeer hoge kwaliteit. Aanwezig in meer dan 50 landen (21 dochterondernemingen) en met meer dan 3.600 werknemers ontwikkelen we ons gezondheidsproject met oog voor precisie en passie: 

de levenskwaliteit en – kwantiteit verhogen van patiënten overal ter wereld door het ontwikkelen en ter beschikking stellen van betrouwbare oplossingen van hoge kwaliteit die het individu respecteren en die hem/ haar zonder risico kunnen verzorgen. 

Ons bedrijf plaatst haar sociale filosofie aan de basis van haar economisch succes en de ontwikkeling van werknemers in het hart van haar efficiëntie. We houden van gezelligheid, eenvoudige en directe relaties, dialoog, wederzijds respect en transparantie. De Belgische dochteronderneming heeft ongeveer honderd werknemers die haar waarden dagelijks ondersteunen: precisie, passie, plezier & performantie. 

Boiron Belgium heeft veel projecten rond digitale transformatie en digital marketing op het programma staan.

Ivan Clycq (Marketing & Commercieel Directeur) en Maria Alexandrakis (Digital Marketing Officer) zoeken een enthousiaste digital marketing student om hun team te versterken.



Image

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Maken van een content strategie en die planmatig uitvoeren, Schrijven van overtuigende teksten & Maken en optimaliseren van digitaal beeldmateriaal.

  • Online Adverteren

    Dashboards met data interpreteren en reportings voorbereiden. Schrijven van tekstadvertenties.

  • SEO

    Pagina’s op de website optimaliseren met metadata, inhoud google-friendly maken, SEO pagina audit en optimalisatie, Zoekmachine zoekwoord onderzoek, Mobile SEO, Meten en rapporteren van SEO resultaten, SEO pagina audit en optimalisatie en al doende kennis vergaren en toepassen van SEO strategie en best practices.

  • Customer Experience Strategie

    Kritisch nadenken en reflecteren over de aangeboden klantervaring. Suggesties ter verbetering bedenken. Klanten tevredenheid meten. Interviews afnemen. Persona’s bepalen of verder verrijken met echte voorbeelden.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    Holistisch opportuniteiten voor duurzame groei identificeren (niet enkel digitaal, maar op het niveau van de volledige klant beleving). In co-creatie gaan met collega’s uit andere afdelingen of vestigingen. Prototyping van nieuwe concepten en ideeën. User testing van de prototypes. Business case maken voor de werkplek.

  • SEA

    Dashboards met SEA data interpreteren en reportings voorbereiden.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Resultaten en inzichten leren presenteren aan collega’s. Hun ervaring en inzichten meenemen in de analyse. Trends leren verklaren en duiden. Data omvormen tot inzichten en advies ter verbetering. Bedrijfsdoelstellingen leren vertalen naar metrics en KPI’s. Data verzameling en controle. Leren werken met Google Analytics.

  • Email Marketing

    Email marketing voor B2B en B2C in 2022. Bepalen en schrijven van de boodschappen. Testen en optimaliseren van het email design. Doelgroepen segmentbepaling. Objectieven bepalen van de email campagnes. Meten, optimaliseren en rapporteren van de resultaten.

  • E-commerce

    Project voor 2022. Actief meewerken aan de lancering : setup, inhoud, digitale communicatie.

  • Marketing Automatisatie

    We zullen in 2022 newsletters voor B2B en B2C waarbij alle extra automatisatie welkom is. In maart 2022 lanceren we een marketing & sales tool. En voor social media gebruiken we Meltwater. Bedenken en maken van de juiste content in elke stap van de funnelLeren werken met CRM en Automatisatie tools 1. Bepalen en uitschrijven van processen, triggers en uitzonderingen 2. Resultaten meten, evalueren en bijsturen.

Wie zoekt Boiron?


Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Vragen?

Stel ze aan Maria, Digital Marketing Officer bij Boiron via e-mail (maria.alexandrakis@boiron.be) of via LinkedIn privé-bericht (Connect – Add Note)


Maria Alexandrakis


Concreet

1 student

Aantal plaatsen vrij: volzet

Carlistraat 5, 1140 Evere

Farmaceutica

Deel deze pagina