Casa: Winkelketen

Colruyt group

CASA is een eigentijdse, internationale winkelketen met meer dan 500 winkels in 8 Europese landen. Bij CASA komt het thuisgevoel op de eerste plaats. Met een kwalitatief aanbod aan decoratieve en functionele interieurartikelen willen ze hun klanten meer van het leven thuis laten genieten. Omdat te bereiken kiezen ze voor betaalbare feelgood producten.

Vanop het hoofdkantoor in Olen ga je samen met het Marketing en Communicatie team aan de slag om alle internationale campagnes in goede banen te leiden. Je komt in contact met de verschillende afdeling (Aankoop, Fotostudio, Vertaaldienst,…) om alle elementen van de campagnes te verzamelen.

Naast het aantrekken van bezoekers naar de webshop met marketing campagnes moeten we er ook voor zorgen dat de bezoeker blijven, kopen én weer terugkomen. We houden de webshop up-to-date, optimaliseren waar het nodig is en nemen zo veel mogelijk vragen bij de klant weg met content.

Bij CASA krijg je de kans om in een internationale retail omgeving je steentje bij te dragen aan de webshop en marketing campagnes.


Folder wibra duaal digitaal

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het Casa team voor het komende schooljaar!

Marie Kennis - casa

Marie Kennis

Een master Communciatiewetenschappen aangevuld met een Postgraduaat Digitale Marketing en communicatie, de perfecte combo!


De digitale uitdaging van Casa

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Social media marketing

    Social Media is voor CASA hét medium om sterk te werken aan hun brand- en product awareness. Niet alleen voor B2C gebruikt CASA social media, maar ook voor Employer Branding. Leg contact met bloggers en influencers in alle CASA landen. Werk met hen een gepaste samenwerking uit. Volg het op en rapporteer de resultaten.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.

  • Marketing planning en creatie

    Casa werkt sterk aan haar product- en brand awareness. Hiervoor gebruiken ze social media en influencers. Deze samen laten werken en een goed content plan uitwerken is belangrijk.

  • Omni-channel retail

    De integratie van de Click&collect van Casa kritisch bekijken en zien waar er nog opportuniteiten liggen.

  • Search Engine Optimalisatie

    Laat de waarde van de product- en categoriepagina’s stijgen. Zoekwoord-analyse, link-building, content creatie met oog op SEO. CASA besteedt veel aandacht aan hun fysieke winkels, daarom is Local SEO hier ook een belangrijk topic.

  • Growth Hacking en Conversie optimalisatie

    Optimaliseer de zoekfunctie, filters, sortering,… op basis klantengedrag op de webshop. Schrijf vlotte teksten bij product pagina’s om zo veel mogelijk vragen bij klanten weg te halen.

  • E-mailmarketing

    Email Marketing is een belangrijk communicatie medium voor CASA. Creëer, optimaliseer en automatiseer. Ga zelf aan de slag met de wekelijkse nieuwsbrieven en de transactionele e-mail flows.

Concreet

1 Student

Domuslaan 4 2250 Olen

Retail

Image

Deel deze pagina