D’M&S: communicatiebureau in Brugge

D'M&S x duaaldigitaal

Wie is D'M&S?


Studeer je voor digital marketeer? Ben je crazy van content en onlinemarketing? Wil je meer opsteken over influencer marketing of in de praktijk leren hoe je campagnes kan
laten knallen op de socials? Dan is D’M&S voor jou the place to be.

Welkom in een out-of-the-bowl digital agency!

Is het toeval? In het jaar dat Mark Zuckerberg wordt geboren, 1984, zet D’M&S zijn eerste stappen in de reclamewereld. Meer dan 35 jaar later is D’M&S een van de grootste
onafhankelijke communicatiebureaus van België en hebben we, naast onze headoffice in Brugge, ook kantoren in Antwerpen en Brussel.

Van een offline bureau zijn we ondertussen geëvolueerd naar een crossmediaal agency. Meaning: we ontwikkelen communicatiestrategieën die merken versterken (onze slogan
is ‘power up your brand’) en rollen die in alle media uit. Website maken? No problem. Online marketing? Easy peasy. Influencer nodig? Got it! Video? Hello-o! Print? We love it!

Enfin, we trekken álle registers van de communicatie open om onze klanten, b2b en b2c,
te verrassen met vinnige campagnes. We hebben zelfs een eventafdeling! Du-us: als je een boeiende duaal-leerervaring wil opdoen als digital marketeer, laat dan van je horen.

Wat kan je er leren?


  • Online Adverteren

    Het buying team van D’M&S verdiept zich grondig in alle targeting en advertising opties op de relevante kanalen voor onze klanten. Van de klassiekers zoals TikTok en Instagram tot de minder bekende niche kanalen zoals Xing, we schrikken van niks terug. Als Google Partner zijn we experts in het runnen van Google Ads voor onze klanten. Help hen mee de campagnes op te zetten en te beheren.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Maandelijks krijgen onze klanten een overzicht van hun campagnes. Schrijf mee aan onze aanbevelingen en denk na over mogelijke optimalisaties.

  • SEO

    De optimalisaties bij onze SEO-klanten waarbij jij kunt helpen, zijn zeer gevarieerd: pagina’s verbeteren, rankings opvolgen, continu monitoren en zoveel meer.

  • Customer experience strategie

    Waar haakt een potentiële klant af en hoe kunnen we dit vermijden? A/B testen, CRO en UI/UX zijn een aantal afkortingen die we bij D’M&S hieronder beschouwen.

  • Omnichannel retail

    Als de aankoop in een winkelpunt of bij een dealer gebeurt, creëren we campagnes voor onze klanten die zoveel mogelijk mensen naar dat offline punt zal leiden. We zijn heel benieuwd naar jouw ideeën hierbij!

  • Email Marketing

    E-mails zijn nog steeds een effiënt kanaal. Mails schrijven, optimaliseren voor conversies, testen en automatisatie zijn maar enkele taken waarbij jij een handje kunt toesteken.

  • Marketing Planning en Creatie

    Geen goede marketing zonder goed plan! We luisteren naar de noden van de klant en brengen de customer journey in kaart. Op basis van de doelgroepbepaling kunnen we de content in een samenhangende en afwisselende kalender gieten. Creëer jij mee met ons?

  • E-commerce

    Bij de webshops die D’M&S bouwt voor haar klanten is het steeds cruciaal om de klantenervaring zo vlot mogelijk te maken. Je kunt dus zeker meehelpen aan de UX audits die we regelmatig uitvoeren.

  • SEA

    Adverteren in je favoriete zoekmachine, daar zijn de meeste D’M&S klanten zot van! Stel mee onze zoekwoordanalyses op, schrijf en ontwerp de ads en rapporteer de cijfers aan onze klanten.

  • Marketing automatisatie

    Bouw mee aan de nurturing flows en dripping campaigns voor onze klanten die grote tijdswinsten boeken bij automatisatie van e-mailings bijvoorbeeld.

Wie zoekt D'M&S?


Check hier of jij voor ons de ideale kandidaat bent:

  • Je hebt een sterk analytisch inzicht en werkt graag go to market strategieën uit.
  • Je denkt mee na over: buyer persona, customer journeys, touchpoints waarop we doelgroepen kunnen activeren (van influencer marketing tot print).
  • Je doet aanbevelingen naar website-optimalisaties en houdt digitale macrotrends in de gaten (surfgedrag,…)
  • Je hebt al wat kennis van SEO, SEA, Google Analytics en Google Suite (Ads, Analytics, Tag Manager, Search Console, Trends, Pagespeed Insights).
  • Je bent Nederlandstalig maar Engels gaat je very goed af.

Wat mag je van ons verwachten?
Je komt terecht in een team van digital natives met een hoekje af. Allemaal supersympatico én creatief bezig met contentplannen, websiteotimalisaties, SOME postjes, persona’s, marketing automation tools, video, influencer marketing,
webanalyses, AB-testings, rapportages, presentaties enzovoort enzoverder. En jij mag/kan/zal hen daarbij helpen – en véél van hen leren! Nog een leuk extraatje: we zitten in een cool gebouw met zicht op het kanaal, op wandel- en fietsafstand van het station van Brugge.

 

Klein bedrijf                           Groot bedrijf



Lone Ranger                          Team player



Opbouwen van scratch         Solide basis



Coördinerend                           Hands-on



Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Wie zoekt de Munt?


Image

Vragen?

Stel ze aan Steven Dujardin, Operations Director en Managing Partner bij D'M&S.


Shana-Vanstechelman-HR-duaaldigitaal-duaal-leertraject-duaalleren

Steven Dujardin


Concreet


2 studenten

Beschikbare plaatsen: 2

Vaartdijkstraat 19 D, 8200 Brugge

Digital Agency

Deel deze pagina