Doktr: healthcare start-up

Doktr
Doktr

Wie is Doktr?


75% van de huisartsen heeft een volledige of gedeeltelijke patiëntenstop. Ook voor psychische hulp loopt de wachttijd op met gemiddeld 6 maanden. Dit tekort zet de toegankelijkheid van zorg voor patiënten in België zwaar onder druk.

In comes Doktr, een innovatieve start-up die videoconsulten tussen gebruikers en zorgverleners makkelijk en veilig maakt.  Via de Doktr-app spreek je met zowel een erkende huisarts, psycholoog als terug-naar-werk coördinator. Zo wordt medisch advies voor iedereen toegankelijk, waar je ook bent.

Bij Doktr staat de gebruiker centraal en dit elke dag opnieuw. Gebruiksvriendelijkheid, veiligheid, privacy en toegankelijkheid - dat zijn onze kernwaarden. Het videoconsultatieplatform werd in 2021 door Proximus gelanceerd. Sinds 2022 is Doktr een volwaardige vennootschap met Proximus, CM en Solidaris als aandeelhouders en sterke schouders.

Als deel van het Marketing-team zal je een cruciale rol spelen in onze groei naar zowel gebruikers, bedrijven als zorgverleners. Je komt terecht in een jong maar ervaren team van drie personen én krijgt ondersteuning van de teams van Proximus. Heel wat leeropportuniteiten dus!

Daarnaast maak je deel uit van het diverse en ambitieuze Doktr-team, waar iedereen mee de toekomst van gezondheidszorg vormgeeft – ook jij!


Image

Wat kan jij er leren?


  • Marketing Planning & Creatie

    Duik in de wereld van contentcreatie! Samen met onze digital marketing expert, ontwikkel je een strategische contentplanning voor de komende periode. Je bent verantwoordelijk voor de creatie en publicatie van teksten en beelden (in Canva) voor adviespagina’s, blogs en social media posts op Instagram, Facebook en LinkedIn.

  • Online Adverteren

    Zet je eerste stappen in de wereld van online adverteren. Je analyseert de prestaties van de social media posts en helpt mee bepalen wanneer deze te boosten voor welke doelgroep. Bovendien werk je mee aan campagnes met verschillende externe partners.

  • SEO

    Verdiep je in de geheimen van SEO. Door keyword research te doen via de tool Semrush en het toepassen van de juiste SEO-principes zorg jij ervoor dat je eigen en bestaande webpagina’s hoog in de zoekresultaten verschijnen. Jouw werk maakt het verschil in onze online zichtbaarheid!

  • Customer Experience Strategie

    Bij Doktr staat de gebruiker altijd centraal. Je identificeert kansen en verbeterpunten in onze journeys, zowel in de app als daarbuiten. Je volgt reviews in de app stores op en ontwikkelt strategieën om meer waardevolle feedback te verzamelen. Hier leer je hoe belangrijk klanttevredenheid is en hoe je deze continu kunt verbeteren.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Doorheen al je verantwoordelijkheden laat je je leiden door data, te vinden in tools zoals Google Search Console en Adobe Analytics. Je krijgt ook de vrijheid om in een specifiek domein (zoals campagnes, social media, email) een analyse uit te voeren en samen met het team veranderingen door te voeren.

  • Email Marketing

    Beheer onze maandelijkse nieuwsbrief over gezondheid van A tot Z. Je kiest onderwerpen, schrijft teksten en ontwerpt de lay-out in een e-mail marketingtool. Door middel van A/B-testen optimaliseer je de nieuwsbrieven voor betere resultaten.

  • Marketing Automatisatie

    Je leert werken met onze e-mailtool. Je definieert en configureert eventueel mee nieuwe marketingflows.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    Als start-up zijn we altijd op zoek naar efficiënte en innovatieve manieren om te groeien. Heb jij creatieve ideeën of zie je nieuwe samenwerkingsmogelijkheden? Identificeer kansen, stel een eerste business case op en draag direct bij aan onze groei.

Wie zoekt Doktr?


We zoeken een enthousiaste en proactieve stagiair die initiatief durft te nemen en houdt van efficiëntie. Voorkennis is niet nodig; jouw leergierigheid en motivatie om veel bij te leren zijn het belangrijkst. Onze marketing experts leren je de kneepjes van het vak.

  • Content creatie is een groot deel van je job. Je hebt een vlotte pen en kunt je schrijfstijl aanpassen aan verschillende doelgroepen.
  • Je hebt een creatieve mindset en durft ook zelf met ideeën komen
  • Je werkt datagedreven en laat je niet afschrikken door analyse
  • Je hebt interesse in digitalisatie en de uitdagingen binnen healthcare
  • Je moedertaal is Nederlands en/of Frans en je beheerst het Engels
  • Mogelijkheid tot thuiswerk.

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Vragen?

Stel ze aan Mathias, Marketing Director bij Doktr of aan Vicky, B2C Marketing Manager.


Mathias Closset - Doktr

Mathias Closset

Vicky Vleugels - Doktr

Vicky Vleugels


Of contacteer één van de alumni die hun stage deden bij Doktr.
Davy is ondertussen vast in dienst bij Proximus als Digital Communications Specialist.

Olivia Moermans - Doktr

Olivia Moermans

2023-2024

Fien Van Eeckhout - Doktr

Fien Van Eeckhout

2022-2023

Davy Wesemael - Doktr

Davy Wesemael

2021-2022

Concreet

1 student

Aantal plaatsen vrij: 1

Vooruitgangstraat 55, 1210 Sint-Joost-ten-Node

Health

Deel deze pagina