
Wie zijn Marketing Heroes?
Marketing Heroes werkt samen met klanten naar de beste strategie. Ze helpen bedrijven groeien naar resultaatgerichte en kostenbesparende manieren.
Marketing Heroes slaagt er steeds in om up-to-date te blijven met de laatste marketing nieuwtjes doormiddel van hun breed netwerk van gepassioneerde experts uit verschillende marketing-gerelateerde beroepen.
De unieke manier van werken garandeert dat ze steeds een frisse en relevante kijk hebben op bedrijven hun specifieke uitdaging.
Marketing Heroes is op zoek naar een student met een groot hart voor digitale marketing, die mee is met de laatste trends in de sector en zich niet laat afschrikken door het snel veranderende digitale landschap.
Wat kan jij er leren?
E-mailmarketing
E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn voor Marketing Heroes
Search Engine optimalisatie
Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links, ....
Analyse, evaluatie & continue verbetering
Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen. Voorstellen doen ter verbetering schrikt je niet af.
Marketing optimalisatie
Op een slimme manier omgaan met automatisatie is een uitdaging. Als je te snel begint te automatiseren, verlies je de touch met de klant. Jij kijkt samen met de Marketing Heroes collega's naar mogelijke processen om verder te automatiseren.
Marketing planning en creatie
De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep. Schrijven van overtuigende teksten en deze content aanpassen naargelang de verschillende publicatiekanalen is belangrijk om optimaal bereik te halen.
Online Adverteren
Online adverteren is onmisbaar om jouw marketingdoelstellingen te halen. Optimale conversies en het behalen van de doelstellingen staan centraal. Continue verbetering van de advertenties zal hier belangrijk zijn.
Social media marketing
Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod. Jij kan een content kalender opstellen en gebruikt hiervoor content op maat van het doelpubliek.
Vragen?
Stel ze aan Julie, Director Of Strategy bij Marketing Heroes. Of leg je oor te luisteren bij Eric, duaal digitaal student 2019