Wie is NOWJOBS?

House of HR lanceerde in april 2017 “NOWJOBS”. Met deze applicatie speelde ze sterk in op de verdere digitalisering van de rekruteringsmarkt, de noden van iedereen die snel een centje willen bijverdienen en de behoeften van de horeca- , event- en retailsector die vaak snel tijdelijke personeelstekorten moeten opvangen.
Na vijf jaar is de app al een groot succes. Maar liefst 500.000 bijverdieners en 21.000 bedrijven vinden elkaar op deze manier.
Na de lancering in 2017 in het Oost-Vlaamse Gent, verspreidde het succes van NOWJOBS zich razendsnel over volledig België. Ondertussen zijn ze ook actief in Frankrijk en Nederland. Dit maakt van NOWJOBS officieel een internationaal merk.
Wat kan je er leren?
Online Adverteren
Jij denkt mee na over campagnes op sociale media om onze app in de kijker te zetten. Ook het opzetten van deze campagnes is iets wat op je agenda staat. Je schrijft copy en maakt hiervoor assets die aanzetten tot actie. Ook Google Ads maken hier deel van uit. Met het team analyseer je bestaande campagnes en advertenties en doe je voorstellen ter verbetering.
Customer Experience Strategie
Ervoor zorgen dat steeds meer en meer mensen onze app gebruiken is onze "number one goal". Ervoor zorgen dat de app gebruiksvriendelijk is en voldoet aan de verwachtingen van zowel de werkgevers als werknemers is dan ook enorm belangrijk.
Growth Hacking & Conversie Optimalisatie
Je bent kritisch en denkt mee na over verschillende Growth Hacking opties. Ook het optimaliseren van onze conversies ( profielen koppelen aan jobs) is iets wat hoog op ons prioriteiten lijstje staat
Marketing Planning en Creatie
Je brainstormt samen met het team over content. Je onderzoekt onze doelgroepen, kijkt wat hen aanspreekt en maakt hierover interessante posts. Het schrijven van blogberichten voor onze website, het creëren van Facebook-, Instagram- en LinkedInposts en TikToks is iets wat jij mee kan opnemen. Zowel grafische kennis als copywriting kunnen hierbij ook aan bod komen.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Je kan er niet meer rond. Marketing draait nu eenmaal om cijfers en data. Jij onderzoekt maandelijks de performantie van onze campagnes, blogberichten en de gebruikscijfers van onze app. Deze gegevens kan je overzichtelijk weergeven in datastudio en kan je presenteren aan collega's.
Email Marketing
Nieuwsbrieven & mailings opstellen rond nieuwe ontwikkelingen in de app, vacatures, wedstrijden, grote projecten, … aan de hand van Selligent, een marketing automation platform. Je zorgt ervoor dat de segmentering van mails correct is ingesteld zodat subscribers enkel relevante content ontvangen. Je zal de opmaak verzorgen en de resultaten analyseren en rapporteren.
Wie zoekt NOWJOBS?
Deze competentieschaal geeft aan in wat voor werkomgeving je gaat werken. Ook geeft het jou een zicht op wat voor persoon NOWJOBS zoekt:
- Je kan vlekkeloos Nederlands en hebt een vlotte pen.
- Je vindt het werken met een app interessant en uitdagend.
- Je ziet werk en kan zelfstandig aan de slag gaan.
- Je durft initiatief nemen en doet voorstellen ter verbetering.
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!
Of leg je oor te luisteren bij één van de alumni.
Concreet