Wie is ToekomstATELIERdelAvenir (kortweg:TADA)?
TADA is een lerend netwerk, dat bekend staat om de weekendscholen waar we meer dan duizend kwetsbare kinderen een kans bieden op een betere toekomst. De afgelopen maanden hebben we een project ontwikkeld om deze impact verder te vergroten. Door middel van een nieuw digitaal platform willen we onze knowhow delen met verschillende actoren in onze samenleving.
Jouw focus zal liggen op dit nieuwe onderdeel TADA 2.0, de website voor online kennisdeling. Via TADA 2.0 willen we met volwassenen delen wat we de voorbije jaren hebben geleerd. We laten ook TADA’s netwerk aan het woord. TADA 2.0 wil zo volwassenen en organisaties inspireren om méér actie te nemen voor meer inclusie, in lijn met TADA’s golden circle en bestaansredenen.
We investeren hiervoor (net als voor de andere TADA-projecten) in een sterke externe communicatie en zoeken nu een gemotiveerde medewerker om ons marketing- en communicatieteam uit te breiden. Zo kunnen we de werking en impact van TADA nog meer overbrengen naar het grote publiek.
Dé kans om een maatschappelijke bijdrage te leveren, in een professionele organisatie met een goede reputatie, waarbij je aangemoedigd wordt om te ondernemen en jezelf verder te ontwikkelen.
Wat kan jij er leren?
Marketing Planning & Creatie
Samen met ons en je coach zet je digitale marketing mee op poten voor het luik TADA 2.0. Je werkt nauw samen met de collega's om content te plannen, uit te werken en te verbeteren. Je zet je bevindingen om naar 'best practices'.
Online Adverteren en SEA
Hoe zorg je ervoor dat mensen die tips & tricks wllen rond inclusie op TADA2-0.be terecht komen? Gebruik pakkende zinsconstructies om ons te doen opvallen via advertenties zodat de juiste mensen ons ontdekken. Mogelijks experimenteer je hier met Google Ads Grant. Rapporteer waarom sommige goed of minder goed presteren.
SEO
Je analyseert via welke keywords we onze website www.tada2-0.be een betere positionering kunnen geven en implementeert je bevindingen ook in de website.
Growth Hacking & Conversie Optimalisatie
Ben je gedreven en ga je voor meer? Help ons de workshops van TADA nog beter in beeld te brengen.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Bij iedere campagne, blog, social post of advertentie is het belangrijk stil te staan bij de resultaten en hoe we deze in de toekomst kunnen verbeteren. Dit is een proces van telkens weer bijleren.
Content creatie
Je krijgt niet enkel de kans om interactieve social media posts uit te werken. Je kan ook een bijdrage leveren aan onze blogposts over inclusie op basis van getuigenissen van de TADA-gemeenschap en TADA-knowhow.
Marketing Automatisatie
Onderzoek welke marketing flows we kunnen toepassen en een meerwaarde opleveren voor onze organisatie. Kan je het team overtuigen? Dan mag je dit ook implementeren.
Customer Experience Strategie
Je belangrijkste bron van informatie zit bij de lezer van onze website. Leer ze kennen door hun tevredenheid te meten en interviews af te nemen.
Wie zoekt TADA?
- Je moedertaal is Nederlands, maar we zijn een tweetalige, Brusselse organisatie en in het team wordt zowel Frans als Nederlands gesproken. Een goed begrip van Frans en Engels (of andere talen) is een meerwaarde.
- Je hebt uitmuntende relationele en communicatieve vaardigheden, en bent vooral goed in het schrijven van sterke, duidelijke en motiverende teksten
- Je bent zeer gestructureerd en georganiseerd
- Je wilt met Wordpress CMS leren werken om een website te beheren samen met collega's.
- Je bent analytisch, ook naar jezelf toe, en werkt resultaatgericht: meten = weten = aanpassen
- Je bent een echte doorzetter, realistisch en pragmatisch, en focust op organische groei in een agile startup omgeving
- Wat voor jou belangrijk is, is deelnemen aan het vergroten van TADA’s impact met onze bestaande doelstellingen en Code of Conduct in het achterhoofd.
Vragen?
Stel ze aan Jaap Vreeke, Funding & Communications manager bij TADA.
Of contacteer Tess of Sophie en vraag hoe zij hun traject bij TADA ervaren hebben.