TRIGR. Media is een jong mediabedrijf dat op een innovatieve manier hun klanten ondersteunt bij het promoten van hun organisatie. Ze zijn gespecialiseerd in fotografie, videografie en grafisch design. Deze drie onderdelen samen zorgen ervoor dat zij via een creatieve aanpak tegemoetkomen aan de wensen hun klant, om tot een origineel eindresultaat te komen.
Op vraag van de klant schrijven ze mee aan hun verhaal en vertalen ze dit naar de best passende media. Ze introduceren merknamen, gaan aan de slag met de huisstijl en zorgen voor een website met aantrekkelijke inhoud. Ze maken unieke bedrijfsvideo’s die gebruikt kunnen worden als de últieme voorstelling van het bedrijf. Kortom, Ze triggeren de doelgroep van de klant!
Als duaal digitale student ga je samen met één van de zaakvoerders op zoek naar de beste manier om nieuwe klanten te werven. Je helpt om communicatieplannen uit te werken, nieuwe marketingacties te ontwikkelen en een concurrentieanalyse te maken. Ben jij hierdoor getriggerd? Dan is TRIGR. Media iets voor jou!

It's a match!
Deze Digital Native versterkt het TRIGR. Media team voor het komende schooljaar!
Online Adverteren
Online adverteren is onmisbaar om jouw marketingdoelstellingen te halen. Optimale conversies en het behalen van de doelstellingen staan centraal. Continue verbetering van de advertenties zal hier belangrijk zijn.
Social media marketing
Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.
Analyse, evaluatie & continue verbetering
Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.
E-mailmarketing
E-mail is nog steeds een belangrijk medium in de hedendaagse digitale marketing. Personalisatie en automatisatie hierbij toepassen kan een belangrijke strategie zijn.
Marketing planning en creatie
De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep. Schrijven van overtuigende teksten en deze content aanpassen naargelang de verschillende publicatiekanalen is belangrijk om optimaal bereik te halen.
Marketing automatisatie
Op een slimme manier omgaan met automatisatie is een uitdaging. Als je te snel begint te automatiseren, verlies je de touch met de klant.