Sligro-ISPC: horeca groothandel

Sligro Antwerpen

Ondernemers en hobbykoks staan dagelijks voor heel wat uitdagingen op het vlak van aankopen, kwaliteit en service. Sligro-ISPC is een one-stop-shop met het breedste productaanbod, maar ook voor inspiratie en advies op maat kan je er terecht.

13 afdelingen, 4 verspartners en zo’n 36.000 producten. Naast een breed assortiment basisproducten, vind je er ook een rijk aanbod kruiden, specerijen en oosterse producten. Ook het zeer ruime assortiment aan champagnes, wijnen, spirits en non-alcoholische dranken maken het moeilijk om te beslissen.

Je zal ondersteuning bieden aan de Online Marketeer en de Content Marketeer. Hiervoor zal je in deze domeinen enkele opdrachten/projecten toegewezen krijgen. Als je eens wil proeven van digitale B2B wereld, dan is Sligro iets voor jou

Sligro antwerpen

It's a match!

Deze Digital Native versterkt het Sligro-ISPC team voor het komende schooljaar!

Lynn Beysens- Sligro-ISPC

Lynn Beysens

"Voor mij is de ervaring het belangrijkste"


De digitale uitdaging van Sligro-ISPC

Een overzicht van alle competenties tijdens het traject


  • Online Adverteren

    Binnen de verschillende departementen zal je ook in contact komen met verschillende strategieën van online adverteren. Adverteren op relevante plaatsen via de juiste media kanalen zal hier dus essentiële rol spelen. - Optimaliseren van SEO doeleinden: keyword research, inbound-links

  • Social media marketing

    Sociale media blijven belangrijk. Je moet niet overal aanwezig zijn. De doelgroep identificeren en hiermee communiceren via diverse kanalen komt hier aan bod.

  • Analyse, evaluatie & continue verbetering

    Meten is weten! Data interpreteren en inzichten verwerven is cruciaal om te weten of je de bepaalde targets/doelstellingen kan behalen.

  • Customer experience strategie

    De markt blijft veranderen. Daarom is het belangrijk om de klant zo goed mogelijk de juiste ervaring te geven. Klantentevredenheid staat bij Sligro centraal.

  • E-mail marketing

    Mailing blijft een belangrijk medium. Persoonlijke mails met de juiste boodschap zijn dus het ultieme doel.

Concreet

2 Studenten

Straatsburgdok-Zuidkaai 8 2030 Antwerpen

Food

Deel deze pagina