
Wij zijn een team van gedreven business en service designers, met een specialisatie in business, service en spatial design.
In onze projecten zetten we de eindgebruiker centraal door middel van onderzoek, co-creatie en participatie. We willen ook onze klanten inspireren om hetzelfde te doen en faciliteren vaak service design trajecten waarbij we bedrijven, lokale besturen en overheden meenemen in de verschillende tools en methodes maar vooral ook de mindset die nodig is om complexe problemen op een mensgerichte manier aan te pakken en tot creatieve oplossingen te komen.
We zijn op zoek naar een creatief talent, met een vlotte pen, om ons verhaal breed bekend te maken via social media, onze opleidingen, events, webinars,... naar een professioneel publiek van innovatiemanagers, transitiemanagers, CEO’s, enz.
Wat kan jij er leren?
Marketing planning en creatie
Je zal bij ons veel bezig zijn met content. Zo mag je een content kalender opstellen en verdelen van bijdragen door de verschillende leden van het team. Creëren van posts, vooral op LinkedIn en Instagram. Schrijven van content op de website in de vorm van blogs. Coördineren van één webinar rond een bepaald thema per kwartaal incl de communicatie daarover naar de buitenwereld. Testimonials bij klanten afnemen en boosten. Video content YT up to date houden.
Online Adverteren
We werken B2B, LinkedIn is ons belangrijkste kanaal. Gericht boosten van content (events en opleidingen) via LinkedIn naar de beoogde doelgroepen.
Search Engine optimalisatie
Met welke woorden zoekt onze doelgroep? Zoeken ze met het probleem of de oplossing?
Email marketing
In de B2B wereld blijft e-mail een belangrijk medium. Hiermee slim aan de slag gaan is dus de uitdaging. Opstellen en versturen van nieuwsbrieven in Mailchimp behoort ook tot jouw takenpakket. Het up to date houden van klanten lijsten is even belangrijk.
SEA
Vooral via LinkedIn boosten we onze content.
Online Adverteren
Voor The Argonauts is LinkedIn een belangrijk medium. Proeven van de ads omgeving van LinkedIn en hiermee aan de slag gaan.
Analyse, evaluatie & continue verbetering
Als digitale marketeer in wording, leer je jezelf aan om de online activiteiten te meten en te analyseren. Opvolgen kwalitatieve bezoeken aan de website en verbeteren van de prestaties en interconnectie met sociale media (vooral LinkedIn).
Vragen?
Stel ze aan Emely Buyck, Chief Designer bij The Argonauts.
Of contacteer alumni Sara of Louis, die hun stage bij The Argonauts deden.