
Wie is Twizzi?
Twizzi.be bestaat sinds 2009 maar de start-up mentaliteit is er nog steeds. We kunnen dan ook samen met ons zusterbedrijf Casius.be 2 studenten een leuke werkplek geven in Lokeren. Waar we op tijd onze winnersmentaliteit naar boven halen bij een potje ping-pong, of onze frustraties uitwerken op onze boksbal.
De bedoeling van ons platform is om de zoektocht naar een vakman voor de particulier te vergemakkelijken. En voor de vakmannen zijn we een interessante manier om hun klantenbestand uit te breiden. Hierdoor zijn wij dus zowel B2B als B2C actief.
In België zijn er maandelijks meer dan 1000 vakbedrijven actief, en worden er gemiddeld 5000 mensen geholpen bij hun zoektocht naar een vakman. In Nederland hebben we reeds de eerste stappen gezet en is er nog veel groeipotentieel naar de toekomst.
Heb jij een echte hands-on-mentaliteit en durf je experimenteren? Dan ben jij misschien wel dé student die wij zoeken.
Wat kan je er leren?
Online Adverteren
Socials maken deel uit van veel mensen hun dagelijkse leven. En daarom zorg jij ervoor dat we ook daar zichtbaar zijn bij onze doelgroep.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Om hoog te scoren in Google moet je als online platform steeds optimaliseren. Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. Denk aan: Google Analytics, Hotjar of een typische A/B-test om het conversiepercentage op de site te verhogen.
SEO
Stamp zelf een nieuwe site uit de grond en pas de nodige SEO-trucjes toe om deze organisch zo hoog mogelijk te laten scoren. Of ga aan de slag met de huidige site om deze organisch te optimaliseren.
Customer experience strategie
Plaats jezelf in de schoenen van de klant en optimaliseer de algemene experience van de vakmannen en/of particulieren op onze site of in de app.
Growth hacking & conversie optimalisatie
Plaats jezelf in de schoenen van de klant en optimaliseer de algemene experience van de vakmannen en/of particulieren
Email Marketing
Stel zelf B2B en B2B email-campagnes op. En vergroot je kennis door je te verdiepen in de reeds bestaande behavioural mail campagnes in Drip.
Marketing Planning en Creatie
Combineer on- en offline marketing om te komen op een alomvattende marketingstrategie. Volg deze vervolgens zelf verder op.
E-commerce
Vakmannen kunnen zelf hun abonnement online afsluiten. Het is jouw doel om te zorgen voor een vlotte check out en zo weinig mogelijk drempels.
SEA
Onze Ads en Bing campagnes staan reeds klaar. Maar stilstaan,is achteruitgaan en daarom volg jij deze op regelmatige basis op pas je aan waar nodig. Ook voor nieuwe campagnes op te starten zijn er tal van mogelijkheden.
Marketing automatisatie
Niet elke klant kan je op dezelfde manier benaderen. Daarom is het belangrijk om binnen de automatisatie ruimte te laten om een mail net wel, of niet te versturen. Jij gaat op zoek naar de juiste triggers om zo de juiste mail op het juiste moment te versturen.
Wie zoekt Twizzi?
Concreet