X-treme realiseert al 25 jaar op maat gemaakte projecten voor hun internationale klanten. De focus ligt op visueel communicatiemateriaal, core is opblaasbaar maar ook in combinatie met groot formaat print. Ze zijn een echte project management organisatie en elk project is anders.Ze werken vooral in marketing, publiciteit, events en heel veel met agentschappen, maar ook soms met eindklanten. Af en toe hebben ze wel een ander type van project, eerder industrieel. Ze werken daarnaast ook heel veel in de festivalwereld en voor artiesten.
In een ideale wereld ben je in staat om een eigen 'job' te creëren en wie weet ook zelf blijvend in te vullen na de opleiding. Ze voelen al langer dat ze nood hebben aan 1 dedicated persoon, erg ondernemend en zelfstandig qua ingesteldheid die de 'digitale' pet op krijgt maar ook gebeten is van de business.
Meertaligheid is een must(Nl*FR*ENG). Verantwoordelijkheid, flexibiliteit en goede communicatie skills zijn belangrijk. Zo werken ze met heel veel verschillende partners samen. Ook qua klanten werken ze regelmatig buiten België.
It's a match!
Deze Digital Native versterkt het X-treme team voor het komende schooljaar!
Analyse, evaluatie & continue verbetering
Bij X-Treme zijn ze nog vrij nieuw zijn in de online advertentiewereld. Daarom zal het belang hiervan aantonen aan de hand van cijfers, heel belangrijk zijn.
Online Adverteren
Hun 'tools' zijn nu onvoldoende gelinkt aan elkaar. Ze hebben vooralsnog geen/weinig ervaring met adverteren online maar denken dat het wel kan mits iemand de budgetten stark kan in de gate houden en linken aan resultaten.
Marketing planning en creatie
Autonomie zal tijdens jouw periode bij X-Treme centraal staan. Daarbij zal de planning van jouw verschillende activiteiten zowel on-als offline belangrijk zijn.
Social Media Marketing
Professioneel leren werken met Facebook Business Manager, LinkedIn, Google My Business, Youtube ...
Growth Hacking en Conversie optimalisatie
Bij X-Treme zien ze opportuniteiten om na te denken of er qua growth planning dingen kunnen gebeuren naar prospectie/segmentering/....