Wie is AXS Guard?
AXS Guard ontstond nu 27 jaar geleden met als doel bedrijven op een veilige, betaalbare maar ook eenvoudige manier op internet te verbinden en te beveiligen.
Het groeide uit tot een compleet platform waar alle technologie in samenkomt om 5 doelstellingen te realiseren.
- Het verbinden van alle locaties met elkaar.
- De toegangsbeveiliging tot het netwerk.
- De beveiliging van de applicaties zelf.
- De netwerk beveiliging, sterke authenticatie.
- De inhoudsbeveiliging.
We bedienen zo’n 1500 klanten en zijn zelf een dynamische KMO uit en in Mechelen. We ontwikkelen alles in huis. Onze key focus areas zijn Kwaliteit, Continuïteit en Service. Vooral dat laatste is onze belangrijkste troef in deze zeer dynamische en competitieve markt.
We zoeken een marketeer die onze 27 jarige customer experience(s) kan aanwenden als ideale tool voor het aantrekken van nieuwe klanten en partners.
Wat kan jij er leren?
Marketing Planning & Creatie
We startten in 2020 een traject waarbij we begeleid worden door een extern marketingbureau vanwege hun visie, ervaring en consistentie. De complete uitvoering doen we uiteindelijk allemaal zelf, van website, content en social media.
Online Adverteren
Nog niet actief maar dit staat zeker op de agenda. Het komt er vandaag op neer om zo goed mogelijk gevonden te worden dus inspelen op de vragen en problemen van de markt.
SEO
Duidelijk, het doel is gevonden worden en SEO is een volgende stap om via onze website en social media nog beter gevonden te worden… Onderzoek en analyse van de juiste keywords is van heel groot belang.
Customer Experience Strategie
We vinden de customer experience uitermate belangrijk, en we baseren ons in hele grote mate op de feedback van onze klanten en partners om AXS Guard steeds beter te maken en nieuwe features toe te voegen en bestaande te verbeteren. We willen met dit project graag meer focus leggen op case studies, reference cases, video testimonials en de klant en partner als ambassadeur aan het woord laten.
SEA
Doen we nog niet, maar hangt voor ons wel samen met online adverteren. Dus zeker een optie om verder uit te zoeken hoe dit ons kan helpen.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Google Analytics is uiteraard opgezet en wordt maandelijks geëvalueerd. We zijn ervan overtuigd dat we hier nog veel meer ervaring moeten opdoen en betere rapporten en dashboards maken die ons hierbij helpen.
Email Marketing
Wordt bij AXS Guard vooral gebruikt naar het bestaande cliënteel en minder voor leadgeneration activiteiten. We stellen ons de vraag hoe we hier in GDPR tijden en waar het steeds sneller moet, nog een voordeel kunnen halen. Wie leest nog al die newsletters? Maar misschien kan jij ons overtuigen dat het in de marketing mix wel een must is.
Marketing Automatisatie
We gebruiken vandaag nog geen marketing automatisatie maar onderzoek naar de juiste tools is zeker nuttig...
Growth Hacking & Conversie Optimalisatie
Zeer boeiend maar we zoeken nog naar het juiste format om onze oplossing(en) op die manier in B2B te promoten.
Wie zoekt AXS Guard?
We zoeken naar marketeer(s) die ons wil helpen onze customer experience(s) in de praktijk te brengen. Denk aan, customer satisfaction survey, een customer onboarding programma, maken van customer / Reference cases, video testimonials, opzetten van een ambassador programma, dus de klant centraal zetten in onze marketing campagnes als doel. We laten de klant vertellen wie wij zijn, wat we voor hem doen en hoe hij dat ervaart…
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!