Wie is CIB Vlaanderen?
CIB Vlaanderen - voluit Confederatie van Immobiliënberoepen Vlaanderen - vertegenwoordigt de Vlaamse vastgoedsector.
Onze beroepsorganisatie telt meer dan 3.000 leden, vertegenwoordigt meer dan 50 % van de vastgoedkantoren in Vlaanderen of 75 % van de omzet van de sector. Naast vastgoedmakelaars vinden ook vastgoedbeheerders, -promotoren en -experten onderdak bij CIB Vlaanderen.
Net zoals iedereen die in bedrijfsvastgoed en toeristisch vastgoed actief is. Onze leden kunnen rekenen op een ruime dienstverlening, een groot netwerk en belangenbehartiging op alle niveaus.
In de loop van de jaren zijn we uitgegroeid tot de meest complete dienstenorganisatie die een houvast biedt aan iedereen die professioneel actief is binnen de immosector. Bovendien speelt onze organisatie een rol als bruggenbouwer binnen de sector en lopen er o.m. samenwerkingsprojecten met de Vlaamse notarissen (VlaNot), de architecten (NAV) en de promotoren (BVS). CIB Vlaanderen richt zich ook tot de overheid en de vastgoedconsument.
CIB Vlaanderen maakt deel uit van de Federatie van Immobiliënberoepen van België (FIB).
Een toffe groep van een dikke vijftig personeelsleden die heel close zijn met elkaar en allen een passie hebben voor het vastgoedgebeuren dat constant in evolutie is en waar de digitalisering zich in een sneltreinvaart doorzet.
Wat kan jij er leren?
Marketing Planning & Creatie
Marketingplanning opzetten voor zowel BtoB als BtoC van de nieuwe digitale sleutel Clee, een project met steun van de Vlaamse overheid om de toegang tot de huurmarkt te objectiveren en digitaliseren.
Online Adverteren
beperkt
SEO
Via SEO in de markt zetten van Clee
Customer Experience Strategie
Beperkt, vooral kritisch nadenken en reflecteren over de aangeboden klantervaring
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Analyse voor het in de markt zetten, evaluatie van de campagnes en bijsturing indien nodig
Email Marketing
Ja via nieuwsbrieven en online campagnes op sociale media
Marketing Automatisatie
Bedenken en configureren van Marketing flows. Bedenken en maken van de juiste content in elke stap van de funnel Identificatie en scoring van leads
Growth Hacking & Conversie Optimalisatie
Holistisch opportuniteiten voor duurzame groei identificeren In co-creatie gaan met collega’s uit andere afdelingen Business case maken voor de werkplek
Wie zoekt CIB?
Je zal verantwoordelijk zijn voor het onderbouwd en strategisch communiceren over producten en platformen die in ontwikkeling zijn of reeds in de markt gezet werden. Meer bepaald voor deze periode gaat het om het project Clee (clee.be/nl).
Vragen?
Stel ze aan Kristophe Thijs, mentor bij CIB