Wie is Korian?
Korian België is sinds 2005 actief in de zorg voor ouderen en kwetsbaren. We bieden uiteenlopende residentiële oplossingen, thuiszorg, thuisverpleging en persoonlijke
administratieve assistentie. Daarnaast hebben we ook thuiszorgwinkels.
Met meer dan 10 000 medewerkers zorgen we dagelijks voor onze cliënten en patiënten die in onze woon- en zorgcentra verblijven, of kiezen voor thuiszorg/-verpleging. Hierbij bieden we hen op elk moment van hun leven een antwoord op hun persoonlijke zorgvraag of -behoefte.
Vanuit onze basisfilosofie ‘Positive Care’ vertrekken we vanuit de persoonlijke wensen en mogelijkheden van onze cliënten. Onze missie ‘In Caring Hands' (‘Met hart en ziel’), staat voor professionele zorg en levenskwaliteit. Persoonsgericht, respectvol en op maat. Een missie die ook geldt voor onze medewerkers.
Ben je benieuwd naar onze boeiende (maar minder bekende) sector? Dan beloven wij je een mooie digitale leerzomer, waarin jij mee het verschil maakt voor onze cliënten, patiënten en collega’s.
Welkom in het Korian Marketingteam!
Wat kan jij er leren?
Marketing Planning & Creatie
Samen met het marketingteam werk je aan de planning en uitwerking van onze campagnes. Hierbij komen de verschillende kanalen en digitale marketingelementen aan bod: websites, social media, online advertising, SEO, interne communicatie …. en dit voor onze uiteenlopende diensten.
Online Adverteren
We nemen je mee bij het opvolgen van lopende campagnes. Je bestudeert de resultaten van de verschillende doelgroepen per dienstverlening en denkt mee over optimalisatiemogelijkheden voor zowel dashboards als campagnes.
SEO
We duiken met jou in de SEO-optimalisatie van onze websites en hun content. Dit voor de uiteenlopende diensten.
Customer Experience Strategie
Samen verder de strategie uitwerken voor de verbetering van de bezetting in de huizen met MKT-campagnes/acties. Opzetten van studies en onderzoeken naar de noden van de klant/bewoner. Daarna bewoner trajecten uittekenen en deze vorm geven. Indien nodig de structuur van de nieuwe website Korian in die trend verder ontwikkelen.
Marketing automatisation
We bekijken hoe marketingautomatisatie ingezet kan worden. Hierin kan je actief meedenken.
SEA
We nemen je mee bij het opvolgen van lopende campagnes. Je bestudeert de resultaten van de verschillende doelgroepen per dienstverlening en denkt mee over optimalisatiemogelijkheden voor zowel dashboards als campagnes.
Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering
Wie zijn onze doelgroepen? Hoe bereiken we hen (best)? We analyseren de data, bepalen geschikte KPI’s, en optimaliseren onze dashboards.
Email Marketing
Samen nemen we de interne en externe e- mailtrajecten op.
E-commerce
Je kan actief meewerken aan het optimaliseren van onze e-commerce website.
Social Media Marketing
Ook hier volg je lopende campagnes mee op. Je krijgt de ruimte om topics te bedenken en werkt (samen met onze partner) de content uit voor onze kanalen: FB, Instagram, LinkedIn, interne app, …
Wie zoekt Korian?
Je bent een krak in het maken van videoboodschappen (zoals er hier eentje had moeten staan) en (social media) content. Bij jou voelt wie in beeld komt of zijn verhaal vertelt zich helemaal op zijn gemak.
- Je hebt een vlotte pen, denkt graag mee en vertaalt ideeën moeiteloos naar verschillende soorten content.
- Je houdt van afwisseling, bent leergierig en steekt graag - alleen of met teamgenoten - je handen uit de mouwen.
- Je neemt initiatief en denkt resultaat- en oplossingsgericht. Als je iets doet, doe je het goed.
- We zijn er voor jou op kantoor, maar je werkt ook zeer regelmatig van thuis uit.
- Je beheerst de Nederlandse en verstaat een aardig mondje Frans.
- And last but not least, je lacht graag!
Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!