Vialegis: Legal staffing solutions

Typen foto vialegis
Accent Jobs x duaal digitaal

Wie is Vialegis?


Vialegis is sinds 2003 de referentie, pionier en marktleider inzake Legal Interim Management en Werving & Selectie van juristen en fiscalisten.

Intussen telt kantoor een 20-tal collega’s. Na de opstart in 2003 is Vialegis verspreid over een aantal Europese landen, nl. Luxemburg, Spanje en Duitsland. 

Wat Vialegis uniek maakt is dat wij een pionier en marktleider zijn en streven naar de beste kwaliteit. Onze groep komt heel goed overeen en maakt onze werkplek ook een funplek. Wij werken graag met elkaar en dat voelen onze klanten en kandidaten.

We geven elkaar ook feedback en informatie door waarmee we onze klanten en kandidaten met de beste zorg en nazorg kunnen behandelen en ook helpen aan de ideale match.



Wat kan je er leren?


  • Marketing Planning en Creatie

    Jij bent verantwoordelijk voor het uitstippelen van een content strategie die je dan ook planmatig uitvoert en optimaliseert. Je bent een krak in het schrijven van overtuigende teksten en kan hierbij ook passend digitaal beeldmateriaal maken. Het opzetten van doelen en meetsystemen is iets wat je graag doet. Rapporteren van je resulaten en dit omzetten in best practices vind je net zoals ons belangrijk. Naast het identificeren van influencers/klanten ben je bezig met relatie management.

  • Analyse, Evaluatie en Continue Verbetering

    Je leert werken met Google Analytics en kan hierin data verzamelen en controleren. Op de hoogte blijven van de laatste trends en deze verklaren staat op je agenda. Het vertalen van bedrijfdoelstellingen naar metrics en KPI’s leer je al doende. Daarnaast is meten heel belangrijk. Jij verzamelt belangrijke data en presenteert deze aan collega’s en formuleert jouw inzichten ter verbetering. Ook het uitvoeren van een kleinschalig marktonderzoek staat op de planning.

  • Email Marketing

    Jij bepaalt de onderwerpen en objectieven van de nieuwsbrieven en e-mail campagne. Het bedenken en opmaken van de content in de mail-tool is iets wat je graag doet . Naast het voorzien van de content, test en optimaliseer jij het e-mail design. Ook het segmenteren van doelgroepen en het stimuleren van e-mail opt-ins zijn zaken die jij optimaliseert.

  • Marketing Automatisatie

    De optimalisatie van onze marketing flows is belangrijk. Jij bedenkt en configureet deze en kan de juiste content voorzien voor elke stap van de funnel. Je leert werken met een CRM systeem en verschillende automatisatie tools. Ook het identificeren en scoren van leads behoort mee tot je leerproces. Naast het meten, evalueren en bijsturen van de resultaten ben jij ook mee verantwoordelijk voor de het aanpassen van informatie aan de behoeften van onze doelgroep en persona’s. Ook het bepalen en uitschrijven van processen, triggers en uitzonderingen zijn zaken die je al doende leert.

  • Growth Hacking & Conversie Optimalisatie

    Jij krijgt mee de verantwoordelijkheid om prototypes te maken van nieuwe concepten & ideeën. Om ideeën op te doen, leg je jouw oor te luisteren bij verschillende collega’s van andere afdelingen of vestigingen. Het uittesten (user testing) van deze prototypes is dan ook een logische volgende stap. Het identiciferen en zien van opportuniteiten om een duurzame groei te stimuleren is ook een belangrijk onderdeel.

  • Online Adverteren

    Je doet een doelgroep bepaling en targeting binnen de meest gebruikte kanalen (Google, Facebook, Instagram, Linkedin,..). Je leert een campagne structuur opzetten en kiest hierbij een optimale strategie. Het schrijven van tekstadvertenties en het maken van display adevertenties vind je fijn. Jij bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van de campagne landingspagina’s en voert regelmatig een zoekmachine zoekwoord onderzoek uit. Het testen & rapporteren van campagnes en advertenties is voor jou dagelijkse kost.

  • SEO

    Je vergaart al doende kennis over SEO en kan een SEO strategie toepassen. Je meet en rapporteert alle SEO aanpassingen die je doorvoert op verschillende kanalen. Samen met het Vialegis team bespreek je de best practices en plan je acties in. Ook het uitvoeren van een zoekmachine zoekwoord onderzoek en concurrentie onderzoek zijn zaken waar jij een master in wordt. Zaken zoals Local SEO en Mobile SEO zijn geen onbekenden voor jou.

  • Customer Experience Strategie

    Een optimale klantervaring staat centraal bij Vialegis. Daarom denk jij kritisch na over de aangeboden klantervaring en doe je suggesties ter verbetering. Om deze klantervaringen in kaart te brengen neem jij verschillende interviews af en meet je de klant tevredenheid.

  • SEA

    Jij bent “in charge” van de social media strategie en leert professioneel werken met Facebook Business Manager, LinkedIn, Google My Business, Youtube,…. Experimenteren met content zodat deze relevant is voor het kanaal en doelgroep is jouw tweede natuur. Jij volgt het gedrag van de fans op en kan de social media afstemmen op de communicatie van de andere kanalen. Naast het meten en rapporteren van de social media initiatieven, kan jij ook bepalen welke posts ondersteuning krijgen van betaalde media.

Wie zoekt Vialegis?


Deze competentieschaal geeft aan in wat voor werkomgeving je gaat werken. Ook geeft het jou een zicht op wat voor persoon Vialegis zoekt:

Klein bedrijf                           Groot bedrijf



Lone Ranger                          Team player



Opbouwen van scratch         Solide basis



Coördinerend                           Hands-on



Klein bedrijf                                                                   Groot bedrijf



Lone Ranger                                                                  Team player



Opbouwen van scratch                                               Solide basis



Coördinerend                                                                 Hands-on



Onze marketingafdeling bestaat nog niet heel lang en is 1 persoon die zich ontfermt over alle bovenstaande competenties en deze onderzoekt en verwerkt. Wij hebben iemand nodig die wil mee trekken aan die kar en zich meteen one of the team voelt en ons ook nieuwigheden kunnen leren.

Interesse in dit duaal traject, maar nog niet ingeschreven? Ontdek dan meer over de volgende stappen of schrijf je meteen in voor de postgraduaat!

Wie zoekt de Munt?


Image

Vragen?

Stel ze aan Kim, Marketing & Management Assistant bij Vialegis

Kim Put - Vialegis

Kim Put


Charlotte perfectioneert haar digitale skills en gaat de komende weken aan de slag bij Vialegis.

Niel Jaspers x Ask Waldo x duaal digitaal

Charlotte Mathieu


Concreet


1 student

Aantal plaatsen vrij: 1

Bloomz Building Lambroekstraat 5A 1831 Diegem

HR & interim

Deel deze pagina